onsdag 16 december 2015

Scrap Africa - Mood Board Challenge no 65

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en tolkning till en mood board utmaning jag hittade hos Scrap Africa och jag använde mig även av deras skiss sedan en tidigare utmaning.
Det är första gången jag deltar där så det känns lite pirrigt, hoppas jag gjort rätt :)

Jag inspirerades främst av den frostiga känslan och dom mer mintgröna tonerna. 
Även den skira lite transparenta känslan ville jag få med. Sen har det slunkit med lite fler färger, (ooops!) hoppas det är ok ändå... 




Jag vet att jag sagt det förut men ursäkta det mörka fotot.
 Det blir ju skymning innan det hunnit ljusna här i våra delar av Sverige ( södra Norrland) ...
Försökte ljusa upp en aning med ett redigerings verktyg i mobiltelefonen....
Nåja, jag har iallafall försökt :)

Ett foto på Astrid och mig i frosten.
Jag hade tänkt att Arvid, vår två åring, också skulle ha varit med på fotot men så tänkte inte han!! Lägga sig ner i frosten bara sådär när mamma säger till ?!
 Nä du, den gick inte han på :)

Skissen jag  också tolkade in..




Och så mina "close up's" 




Mina papper "die cuts" och paljetterna kommer från mitt November Kit från Citrus Twist Kits . Några av dekorationerna och titeln är från tidigare kit.

Ja som sagt alltid lite pirrigt när det är första gången hos en utmanings sida men "vad gör det om hundra år" om jag skulle ha missat nåt ?! :)

Tack för att du tog dig tid att titta in här idag :)

Ha en bra dag kära ni!!

Kram Anna :)

18 kommentarer:

  1. Åh vilka underbara färger, gillar jättemycket!!! Så vackert och en så varm och fin känsla trots det kyliga. Jag har många wonder och tycker aldrig dom liksom passar, nu fick jag ett tips, lägg till ful, genialt! Tack! Kram, ha en bra dag kära du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ♡♡♡ Ja jag har också haft det Wonder liggande ett tag och funderade lite hur det skulle kunna användas. Så kom jag på att jag kan ju fylla på så det blir ett wonderful :-) Lånar dina ord "ibland glimrar jag till " haha :-) Tack för att du förgyller min morgon :-) kram

      Radera
  2. Aaah! Pure magic! You're baaack;) Absolutely stunning...the white with the blue, YAM [as you say!!!!] & those hexagons.... delightful;)!!!!

    SvaraRadera
  3. Que bello LO!!, me encanta la frescura que tiene, los colores y el diseño limpio...Muchas gracias por acompañarnos en Scrap África!! :)

    SvaraRadera
  4. Din layout är ju absolut jättefin! Jag gillar speciellt ditt svartvita foto tillsammans med de fräscha färger i dina papper. Och sytråd och också se att du lagade titeln wonder/ful från olika delar. Tack för ditt deltagande i Scrap Africa, och hoppas att du deltar också i framtiden!

    SvaraRadera
  5. Lovely! The background is so delicate... Thank you for joining us at Scrap Africa :)

    SvaraRadera
  6. amazing project, thank you for taking part in Scrap Africa challenge

    SvaraRadera
  7. great page :)Thank you for joining us at ScrapAfrica :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt jobbat! Verkligen fin LO! Tack för att du deltar hos oss på Scrap Africa!

    SvaraRadera
  9. A gorgeous and fresh page! Love the styling! ;-) Thanks so much for playing along with Scrap Africa!

    SvaraRadera