torsdag 10 december 2015

Veckans Skiss #89

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag dyker in här med ett snabbt inlägg efter en lucia kväll på barnens dagis.
Underbart och mysigt och alldeles FULL FART, puh!! :)

Jag gjorde en tolkning till Åsas härliga skiss hos Veckans Skiss igår kväll. 


Ett foto på Astrid, samma i två olika storlekar, då det ÄNTLIGEN var hennes tur att få låna hem "Stickan Igelkott" från dagis. 
Alla barn får turas om att låna hem honom över en helg och sedan skriva och berätta för dom andra barnen på dagis vad dom gjort tillsammans med Stickan hemma. 

Åsas härliga skiss...



Närbilder som nästan alltid...




Papper och dekorationer är mest smått och gott som blivit kvar från mina Citrus Twist Kits  men blandat med lite annat som jag hade i mina gömmor.

I morgon är det FREDAG igen, härligt!!
Då ses vi igen om du vill :)

Ha en god dag eller natt, var du nu befinner dig!!
Tack för titten!!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Åh men helt underbar layout och foto, alltså dum fråga, vad är den där igelkotten gjord av? Ingen levande väl? Jag är inte så glad över dom där djuren, men pappret är ju helt underbart. Också alla dina fina detaljer, du är så bra på det! Tack för tolkningen till VS! Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så gullig och uppmuntrande !! Tack!! Nädå, ingen riktig igelkott :) Stickan är ett gosedjur som "bor" på Astrids dagis. Så du kan sova lugnt, haha!! Tack för dina värmande och fina ord <3 Kram Anna :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin tolkning av skissen! Jag gillar färgerna som passar jättebra ihop. Tycker mig känna igen igelkottpappret ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa gulliga du ♡ Det behövde jag nu!! Ja du känner igen dom sötisarna :-) Gillar dom :-)trevlig helg! Kram ♡

      Radera
  4. Snygg tolkning av min skiss! Gillar verkligen ditt färgval! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera