torsdag 31 december 2015

Gott Nytt År i förskott - CASology Merry no2

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer mitt andra bidrag för utmaningen "Merry" hos CASology.
Det blev ett Gott Nytt År kort för det tycker jag också kan passa in på ordet Merry...


Ett enkelt men gnistrande kort i silver och vitt!!!
Hålen är gjorda med en Die från Spellbinders som jag köpte i USA.
Texten köpte jag här om dagen hos Jenny på Scrap och Ting, den är ur ett set med flera texter från Lawn Fawn.


Med det här kortet vill jag passa på att tacka för det här gångna året och önska er en härlig Nyårsafton och ett underbart och välsignat NYTT ÅR 2016!!

Tack för att just DU hälsade på här hos mig idag!!

Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. What a gorgeous card. LOVE that die and the silver behind it looks totally delicious!!!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt och vackert nyårskort! Det är fint med silver och vitt ihop till fest som ju nyår är. Hoppas ni får en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket min vän och hoppas ni också har haft en fin kväll ♡ Gott Nytt År ♡

      Radera
  3. I LOVE the white & silver combo with that perfect swirly sentiment!
    Thanks for joining Casology Anna !

    SvaraRadera