tisdag 1 december 2015

Pixels And Paper - December challenge

Hej!

If you don't use swedish please use translate tool at the right column :)

NU!! har vi äntligen gått in i December månad och vi kan (om man vill) ohämmat frossa i julens alla mysiga pyssel och baka en massa julgodis!!

Utmaningen hos Pixels and Paper kan nog lätt appliceras på både julgodis och julpyssel
eller vad tycker ni ?! :)


Jag inspirerades av färgerna, granarna och polkagris stängerna OCH liksom hela jul grejen :)
Det resulterade i ett julkort...


Jag gillar verkligen den här gran stämpeln trots att den har hängt med i många år!!
Köpte den alldeles i början av min kontakt med denna underbara hobby hos min vän Sylvia i hennes alldeles underbara butik som tyvärr inte finns längre.
Det var där allt började för min del, TACK Sylvia om du av en händelse skulle läsa det här <3


Visst är den lite sådär mysig ?! 


Två "mini-tags" med "God Jul  Från Oss" och lite grått lin garn.

Hoppas ni fått lite inspiration nu från mitt faktiskt! sista DT bidrag hos Pixels and Paper.
Känns lite vemodigt men jag har kört dubbelt nu hos P&P och syster utmaningsbloggen ARTastic Challenges så nu går jag över till att vara "bara" hos ARTastic Challenges .
Jag kommer alldeles säkert att komma tillbaka men som deltagare hos dom alltid så inspirerande utmaningarna hos Pixels and Paper.

Vill passa på att tacka alla för den här tiden hos er!! 
Ni är suveräna, det har varit en ära att få vara tillsammans med er i ert fina team <3

Blir visst sentimental varje dag nuförtiden, i och för sig inget ovanligt för att vara Anna Uhras.
Det kan dom som känner mig intyga , haha :)

Tack för idag!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh, gillar ditt kort, stämpeln och tagen, du lyckas alltid få det snyggt (i min smak) trots alla dessa brokiga julpapper. Vilken njutning denna morgon med två nya inlägg från dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som alltid får du mig på gott humör. ♡ Ja vi har väl lite samma smak du och jag :-) Kram

      Radera