söndag 13 december 2015

CASology TREE no3

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja skam den som ger sig, här kommer mitt tredje och sista kort till veckans utmaning TREE hos CASology :)


Jag har lekt  med och maskat ihop inte mindre än tre stämplar här. 
Tro det eller ej för det ser kanske rätt "enkelt" ut :)
Ett julkort i all enkelhet i klassiskt svart och vitt med en gnutta silver bling med ett litet silver snöre.

Nog snackat här kommer det...


Ja det var det!! :)
Hoppas Lucia dagen varit och är en härlig dag där ni är därute.
Ta väl hand om er!!

Tack för titten det gör mig glad och skriv gärna ett litet "HEJ" så blir jag ännu gladare :)

Kram Anna <3



10 kommentarer:

  1. Åh, supersnyggt, jag älskar de där svartvita julkorten och så fint med det tunna silversnöret, så vackert! Tack och "HEJ" Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du är ju så snäll och gullig! !! Tack snälla Christel :-) Och tack också för ditt lilka HEJ :-) KRAM

      Radera
  2. It's absolutely beautiful Anna! Always love your cards! (And your layouts...you're awesome that way).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh Emma you are always so sweet!!! And way to kind :-) But I love it ;-) Anna xo

      Radera
  3. Another beauty, Anna - love the silver bow! Thanks for playing along again with CASology this week!

    SvaraRadera
  4. Anna, I love the crisp, clean lines of your card...very CAS, indeed! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
  5. Snyggt maskat! Gillar verkligen granen. Du är så flitig och ligger i. Här vid mitt scrapbord händer det inte alls mycket just nu... Fixade med julkorten i går med det blir inget mer liksom... Det blir väl bättre efter jul hoppas jag :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så rar min fina vän <3 Jag vet inte om jag är såflitig, inga julkort som kommer att skickas här tyvärr.. det har jag lagt ner då det blev mig övermäktigt. Skickar några få ibland) till dom som bor så vi nästan aldrig kan ses. Så jag tycker du är väldans flitig jag, och bakat gott gjorde du ju också häromdagen... :) Ha det gott och var rädd om dig!! kram Anna :)

      Radera