lördag 28 februari 2015

Veckans Skiss #52

Hej!

Idag bjuder jag på min tolkning av Veckans skiss. Titta in HÄR för att se skissen och dom fina inspirations alstren som DT - teamet bjuder på och även vad alla som skickat in har gjort.
Alltid så roligt att se hur alla tänker och skapar till en och samma skiss och/eller utmaning.

Jag har hittat ett några år gammalt foto på våran fina Martha som har legat och väntat på lite kärlek och omvårdnad :)





                                                 
                                                     Dekoration i kork från "Shimelle"



Det är glada vår färgiga papper från MME serien "on the bright side", använde remsan man ska skära bort också här och sydde fast den.
Några text stickers från "Heidi Swapp" och bokstäver i två färgställningar från "Jillibean Soup".
Kostade på mig att stänka med flera olika mister på mitt CS innan jag monterade min LO.

Ja det var väl det... :)

Ni såg väl Charlotte Kallas otroliga lopp idag !!?
Helt makalös människa att kunna bita i fast det tar emot.
Ett strålande VM för Sverige !!

Nu blir det godismys och melodifestival snart :)

Tack för idag och tack för att Du hälsade på hos mig!

Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Precis så tycker jag med; roligt att se och jämföra hur olika vi tolkar en och samma skiss. Det inspirerar :) Och du inspirerar alltid Anna! �� /Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Tack för igår också ♡

      Radera
  2. Vilken härlig tolkning av veckans skiss. Tack för att du är med och tolkar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Maria :-) Vad glad jag blir :-) kram

      Radera
  3. Hej hej nu är jag här igen och tittar in och som alltid blir jag glad av att kom hit
    Du gör så fint av de saker jag har hemma:-):-)så du är en riktig input för mig du och ger mig måååånga tips:-)tack!gillar även denna tolkning..smakfullt.
    Såg ju att du vunnet hos Hobbyworld....Grattis!kul:-)
    Kram från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid lika trevligt att du hälsar på och lämnar en fin kommentar :-) Vad roligt att jag kan ge dig lite input det är ju det som är så kul att vi kan inspireras av varandra på olika sätt :-) Tack för gratulationerna alltid roligt att vinna nåt och få lite uppmuntran. Även om det är huvudsaken att vi har roligt i vårt skapande. Kram Anna :-)

      Radera
  4. Så himla fin layout med färgstänken som tar upp färgerna i pappret. Fint med maskinsömnaden och allt annat! Tack för att du som alltid tolkar VS! Förstår nu att du vunnit hos Hobbyworld, ska gå in och kolla och Grattis, det är du verkligen värd, jag undrar vem som har flow......haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara Du! Gissa vem jag fick den inputen av med stänk i många färger, jo DIG :-) Din sprakande LO till Stuck?! Ja jag lyckades vinna!! :-) Såå glad jag blev! Tack för din uppmuntran! Kram:-)

      Radera
  5. Jättefin tolkning av skissen med underbara färger. Man blir glad! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa :-) Vad roligt att du tycker så , det gör MIG glad :-) kram Anna :-)

      Radera