fredag 20 februari 2015

Stuck?! + Scrap Much, February 1st challenge

Hej!

Idag bjuder jag på en LO som jag gjort till den första skissen hos "Stuck?!" den här månaden.

Så här ser den ut och vill du veta mer så kika in HÄR.



Dom har ett samarbete med "Scrap Much" till denna skiss, det är en färgutmaning:


Min tolkning:


Mina foton jag ville använda är rätt stora så hela alltet blev lite större än på skissen men jag tror ni ser skissen rätt väl i LOn ändå va :)



Använde ett ljuvligt kit från WRMK som heter "Farmers market"

Om jag hinner med i morgon så kommer det en liten kusin LO till denna där jag tolkat den andra skissen i februari hos "Stuck?!" .

Hoppas vi ses då också :)

Trevlig Helg på Er!

Kram Anna :)

25 kommentarer:

  1. Jaha ja det går alltså att göra så där fint av dessa papper som ligger i lådan men som jag inte hittat nått bra att använda dom till.....ännu:-)
    Kram lillevi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja FRAM med dom fina pappren NU :-) Tack för dina fina ord Lillevi :-) Kram :-)

      Radera
  2. Du har verkligen gjort något eget utav skissen men det syns ändå att du utgått efter den, jättefint <3 Och Astrid är så söt, som alltid :) Och jag älskar alltid dina handskrivna texter, du skriver så fint och med så mycket kärlek :) Ser fram emot morgondagens lo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå!:-) Vad GLAD jag blir ! Tack snälla Du♥ kram

      Radera
  3. Fabulous layout! Love those papers and your photos are sweet! Thanks for playing along with Stuck? sketches and ScrapMuch? colour challenge!

    SvaraRadera
  4. Så vacker layout i underbar färgskala, gillar den jättemycket. Jag tycker alltid det är så svårt med stora foto, men här det ju bara så bra! Ny sida för mig, ska kolla den! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll och uppmuntrande, tack gulliga du♥ Ja jag tycker att det är lättare med mindre foton men har så svårt att våga skära ner fotona som redan är framkallade även om jag är modigare numera :-) Men här ville jag inte skära nåt så då fick det bli såhär :-) Ja visst är barnen en välsignelse. Så tacksam för att vi fått en sådan gåva, även om det är mycket jobb är glädjen större. Kram Anna :-)

      Radera
  5. Blev lite fel där, hade glömt att logga ut från VS!/Christel

    SvaraRadera
  6. Oh this is just so pretty, I love the way you used the colour challenge, and your sweet photo on this fabulous take of the sketch! Thanks for joining us at ScrapMuch? and Stuck?!

    SvaraRadera
  7. Beautiful layout! Fantastic job with the colour challenge. Thank you for sharing with us at ScrapMuch? :)

    SvaraRadera
  8. Lovely layout. Beautiful journalling too! Thanks for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  9. Very nice Anna! Love the soft colors and prints against your photos. Great take on the sketch. Thanks for joining in with us at Stuck?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Tracy :-) You make me happy:-)

      Radera
  10. So pretty, the larger photos look fabulous. Thanks for playing along with us at Stuck?! Sketches

    SvaraRadera
  11. Giggle giggle - Fab page and sweet photos. Great use of the colour challenge
    Thank you for joining us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  12. Such a sweet, girly page! Great mix of patterns going on here, too! Thanks so much for playing along with us this month at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  13. such a sweet layout. wonerful paint splatters. Thank you for playing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera