torsdag 26 februari 2015

Ett kort med djur och natur

Hej!

Jag hakade på en utmaning hos "48 timmar en utmaning" igen :)
Temat var "djur och natur".
Det skulle alltså finnas med både ett djur och något från naturen, inte bara det ena eller det andra.

Först tänkte jag att det inte skulle gå att få ihop något av det temat för mig men så kom jag på några stämplar jag köpte när vi besökte våra goda vänner i Kalifornien USA 2007.
Sagt och gjort så letade jag fram dom och började klura :)

Här har vi resultatet:


Jag stämplade med emboss dyna och använde "svart detalj" emboss pulver.
Pappret jag stämplade på kommer från MME serien "follow your heart"



Tycker mycket om dom här stämplarna som kommer från"Stampin Up".
Det är ett företag som har homepartyn i USA.

Ja då är det fredag imorgon igen :)

Hoppas ni haft en bra vecka med vad ni gjort och att helgen blir skön och avkopplande!

Ha det gott!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Så proffsigt kort, du hanterar ju allt, läs embossing! Kan du inte visa ditt scrapbord/ställe?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Christel, du är så bra på att få mig att tänka att jag kanske kan lite grann ändå <3 TACK!! Mitt scrap ställe är inte någon vacker tillställning som många andra har. Ett ihop plock av diverse som verkar praktiskt och tillgängligt :) Jag kanske kan skicka bilder till dig via en mail eller via MMS? Min mail är anna.uhras@gmail.com så kan du skicka din adress och mobnr så kan vi höras mer så också om du vill? :) Kram Anna :)

      Radera