söndag 22 februari 2015

Ett kort i lite romantiskt stuk

Hej!

Jag har gjort ett lite romantiskt kort i dag till en utmaning hos 48 timmar en utmaning.

Temat är "på mormors tid" du ska göra ett lite shabby-chic-aktigt kort i lite pastelliga toner.
Mitt går i beige/brun pastell ton.

Jag inspirerades av färgschemat och temat spets som Jenny på "ScrapTing" har denna vecka (nya färger+ tema imorgon måndag...)

Mitt kort:


Ja jag gör lite små romantiska kort också ibland men dom blir nog ganska stilrena och "radrätt" ändå är jag rädd ;)


Det skulle ingå minst en tag och jag fick med två stycken till och med :)


En lite ruffsig rosett i seam binding band tröck jag dit också.

Tycker jag hittade färgerna rätt ok och nog har jag fått med spets temat också, eller hur ?!

Långt spetsband att knyta ihop kortet med, en spets snutt sticker ut under rosetten och så är det ju spetsmönster i doilien också :)

Ha en skön söndagkväll!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Kan inte göra annat än att skicka tillbaka orden du skrev till mig, du är så duktig!

    Kram

    SvaraRadera