torsdag 12 februari 2015

Design in Papers

Hej!

Här om dagen såg jag att Design in Papers har en skiss utmaning och självklart blev jag tvungen att försöka lösa den skissen på något sätt :)

Jag vred och vände och klurade och tänkte och till slut blev det så här:


Jag följde tillslut skissen nästan rätt av :)



Har använt mitt fiiina "Brighton Pier" 6" block och ett die set.
Lite grann fick min kära symaskin arbeta också....



Har stansat ut en extra diecut i svart CS som jag lagt som skugga bakom den mönstrade diecut delen på båda. Har sett det lite varstans och gillar effekten.

Några enamel dots fick jag dit också... förstoss ;)

Ja nu får jag väl bara hoppas att kortet gillas hos Design in Papers också :)
Hur som helst hade jag en trevlig stund när jag fick skapa med alla mysiga papper och grejer :)
Och det är ju DET som är det allra viktigaste, att det är så ROLIGT :)

Ha det så gott kära Ni!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Men alltså... Nu har jag scrollat och scrollat, det kommer nya inlägg hela tiden och varje gång utbrister jag "ÅÅÅÅÅH"... Du vet verkligen vad du gör och du gör det så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack Jenny du gör mig såå GLAD :-)

      Radera