tisdag 17 februari 2015

Ett JULKORT !!!

Hej!

Ja ni får tycka att jag är lite ( eller mycket ) tokig men idag bjuder jag på ett julkort så här på fettisdagen och allt :)

Hos Facebook gruppen 48 timmar en utmaning pågår det nämligen julkortsutmaningar året runt och jag deltog den här gången.


Det skulle gå huvudsakligen i rött och ha minst ett hjärta.



Gillar dom här fina paprena från Maja Design ...
Tror att du kan få tag på dom även nu hos Jenny på "Scrap&Ting".

Gobeläng pappret är ju faktiskt inte super juligt det skulle man gott kunna använda till ett alla- hjärtans-dag kort bland annat.

Hoppas ni tyckte det var lite intressant trots jultema idag :)

Vi ses!

Kram Anna :)


2 kommentarer:

  1. Det här är ju jättefint trots att jag absolut inte vill tänka jul. Väldigt vackert och det där bandet gör verkligen sitt, Jag har just tänkt ta itu med lite kort så där blev ju jag inspirerad. Men, först till Ikea för att kolla förvaring för alla dessa layouter istället för pärmar kanske. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara Christel! Ja det går ju göra det kortet i många varianter m andra papper. Hoppas du hittat någon bra förvaring på Ikea idag nu :-) Kram :-)

      Radera