onsdag 11 februari 2015

BoBunny

Hej!

Jag hittade en rolig skiss hos BoBunny som har en skisstävling nu i februari.

Jag hittade några, i och för sig till åren komna, BoBunny papper jag tycker mycket om och satte igång.

Slut resultatet:



Jag hittade journaling texten för ett tag sedan och har sparat den till den rätta LOn. 
Här tycker jag den passar in, tänkvärda och fina starka ord....

Ha en bra dag kära Ni!
Kram Anna :)

Materal: BoBunny "Persuasion"- " Persuasion my sweet"- "Delilah"- "Gabrielle fairest"- Clearstamp ur setet "to the point"

4 kommentarer:

  1. Så fint <3
    Dina barn är lyckligt lottade som kommer att ha så mycket fint att titta tillbaka på <3 :)

    SvaraRadera
  2. This is a wonderful layout using the BoBunny sketch! Thank you for joining us.

    SvaraRadera