söndag 8 februari 2015

Baby it's Cold outside

Hej!

Här om dagen gjorde jag ett bidrag till månadens utmaning hos "Allt om Scrap".
Temat är textraden "Baby its cold outside" som du ska inspireras av och gärna ha med i titel eller dokumentation på ditt alster.
Titta in HÄR så du får du veta mer.

Här är min tolkning som blev allt annat än kall:


Ja ni förstår vad jag menar, men det blev ju så underbara varma färger på grund av / tack vare denna rejält kalla temperatur ute. Det var omkring -25 om jag minns rätt men jag trotsade kylan och gick ut och fotade efter bästa förmåga :)



Bjuder på några close ups också då :)

 Idag skiner solen här hemma och temperaturen är betydligt snällare :)

Ha en härlig dag kära ni och tack för att just Du hälsade på hos mig!

Kram Anna :)

Material: -vit cs criss cross - mönster papper MME "follow your heart", "now&then" - guldiga halvpärlor - Crate Paper Maggie Holmes openbook vellum dekos - Crate Paper Maggie Holmes openbook "ribbontags"- Crate Paper Maggie Holmes "ephemera"- litet alfabet från Panduro - stort alfabet gamla utan förpackning -

11 kommentarer:

  1. Vacker layout och härliga färger. Tack för att du deltar i AOS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lena! Och tack för den inspiration ni bjuder oss på hos AOS. Kram

      Radera
  2. Härligt, vilka färger i fotona och jag gillar ditt prickiga bakgrundspapper, fint. Tack för att du bidrar i månadsutmaningen hos AOS!

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för att du är med i AOS månadsutmaning! Härliga färger på korten som du matchat fint med alla detaljer! Gillar verkligen kontrasten av varma färger med den "kalla" texten:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:-) Vad roligt att du gillar den :-) kram

      Radera
  4. Du har verkligen lyckats matcha foton med papper på den här layouten. Fint! Tack för att du är med i AOS månadsutmaning! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  5. Jag gillar kombinationen av varmt och kallt! Och så väl sammansatt layouten är med alla detaljerna!
    Tack för att du ville vara med och tävla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-) Vad roligt att höra! :-) kram

      Radera
    2. Tack! :-) Vad roligt att höra! :-) kram

      Radera