tisdag 10 februari 2015

Omöjliga vackra papper - WW1

Hej!

Hos utmanings bloggen WW1 är färgen för denna månad någon form av orange.
Då fick mina ömt bevarade vackra men sååå svåra papper komma ut i ljuset och berätta sin egen historia.

Tack Jenny för den infallsvinkeln angående mina omöjliga men fina (i mitt tycke) papper. :)

Så här blev det:


Äntligen fick dom göra det dom var ämnade till :)




Några detaljbilder bjuder jag också på.

Undrar hur gamla dom här godingarna kan vara idag ??
Är rädd att det börjar närma sig 10 år !!!?
 Någon som vet ? Tala gärna om :)

På den tiden gjorde jag bara kort, hade inte vågat prova scrapbooking då, så jag förstår inte hur jag tänkte...
Köpte nog dom bara för att jag tyckte om dom och det gör jag ju faktiskt fortfarande :)

Ha det gott kära ni!

Kram Anna :)




16 kommentarer:

  1. Jag förstår att du har sparat på det men så fint det blev och nu fick det verkligen en egen historia :)

    SvaraRadera
  2. love love love Kram this beautiful piece... #lovethehamblyfeature
    thanks for joining in the monthly WW1 challenge

    SvaraRadera
  3. Lovely layout, that stamp on your background looks fabulous. Thanks for joining us at WW1 :)

    SvaraRadera
  4. This looks wonderful, the dandelions are gorgeous! Thanks for playing along with us at WW1.

    SvaraRadera
  5. Thank you for your feedback!! Means a lot!!! :)

    SvaraRadera
  6. This looks amazing, I love the dandelions in your photo and on your back ground.. thanks for joining in with With With One this month!

    SvaraRadera
  7. So trendy and original! Thank you for playing along at White with 1!

    SvaraRadera
  8. WOW Love this !!! Thanks for playing along with WW1

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you :-):-):-) You are so kind!:-)

      Radera
  9. this is awesome!.. love the background. thanks so much for playing along with WW1 this month.

    SvaraRadera