torsdag 12 februari 2015

Sketchabilities #132

TVÅ inlägg i dag, kära söta.....

Ja hej igen :)

Jag såg nu att det är deadline IDAG för skiss tolkningen hos "Sketchabilities"!!!

Då blev det bråttom ju !! :)
Tur att jag hade fotat i dags ljus redan innan....

Håll tillgodo:



Och som vanligt , eftersom att jag själv gärna vill se detaljerna på andras LO, så kommer det några närbilder också:


Älskar dom här runda guldiga bokstäverna.....

                                                                                   
                                                     Har använt min fina doilie stämpel här...



Fotoramen kan du som du ser lyfta på och skriva en dold dokumentation på om du vill.

Ja det var väl allt för idag, tror jag är väl bäst att tillägga ;)

Hoppas dagen varit bra och att du får en skön kväll, kanske vid ditt scrapbord :) ??!

Kram Anna :)

Material: Vit CS criss cross - Echo Park "Sweet day 12x12 kit"- AC Thickers "foil letter stickers"- Heidi Swapp "photo frames" - Prima Marketing "colorbloom spray"- Övrigt: - sytråd - doilie stämpel - diecuts jag fått utstansade av vänner, TACK! -

4 kommentarer:

  1. Haha, jag hann precis jag också! Din layout är jättefin och vilken fiffig fotoram och fina färger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga du! Spännande att se hur du gjort :-)

      Radera
  2. Såå himmelens fint!
    Du är verkligen helt fantastisk med alla små detaljer.
    Tyckte verkligen om den här LO'n jättemycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är helt fantastisk själv♥ Tänk vad jag behövde höra det här nu :-) kram

      Radera