söndag 1 februari 2015

Måååånga bokstäver

Hej!

Förra söndagen var jag på en mini scrapträff hos en kär scrapvän. Myyys!
Då gjorde jag bland annat den här LO'n.



Jag hade en massa bokstäver som jag sällan använder och några udda bokstäver som blir svåra att få ihop ett ord av som jag ändå ville göra något med. Dom passade i färgerna till fotot jag valt också. 

Papper från mitt AC 6x6 block "Jack Frost" , texten från AC Thickers , fågeln är från ett chipboard ark Maggie Holmes "openbook", pilen är ett gem jag fått av Ulrica (tack!)

Papper, text och dekorationer hittar du hos Scrap&Ting

Ha det så bra! 

Kram Anna :-)

6 kommentarer:

  1. Så bra den blev! :) Tack för mys raring!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka min vän och tack för att jag fick hälsa på hos dig :) <3

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Tack för ett jätte bra tips!!! Blir ju alltid bokstäver över som ligger och skräpar. Väldigt fin LO förresten :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära Du ! Ja det har ju en tendens att bli udda bokstäver kvar... :)

      Radera
    2. Tack kära Du ! Ja det har ju en tendens att bli udda bokstäver kvar... :)

      Radera