tisdag 3 februari 2015

Färgutmaning i blått hos Scrap&Ting

Hej!

Till min STORA glädje har Jenny på Scrap&Ting startat upp utmaningar igen :)
Det är ett block av ljuvliga färger som ska finnas med men du får även lägga till lite andra kulörer. Ett tema du ska inspireras av finns också med.
Det kommer att presenteras nya färger och tema varje måndag!

Kika in HÄR och utmanas du med!

Så här blev mitt alster, en LO:



Det är allt bra vackert med all snö ändå.... särskilt när solen strävsamt vill göra sig påmind också.

Som ni märker har jag en hel del skvättar av olika alfabet som jag gärna vill försöka använda så då får bara fantasin sätta gränser :) 
Ett "f" upp och ner får vikariera som "t" och ett "w" på sned blev ett "e", inte perfekt men lite roligt :)

Häng på ni med och inspirera och låt er inspireras :)

Ha det gott!

Kram Anna :)


Material jag använt är: Vit cs med tryck av distressdyna (som jag duttat på en plastficka och sprayat vatten på) -  AC "Jack Frost" 6x6 block - Maggie Holmes "open book" chipboard och vellum dekos -  halvpärlor - WeR memory keepers "die-cut cards" - övrigt är snöflingor från ICA och ett knapert vitt alfabet.


2 kommentarer:

  1. Kul att du ville vara med!
    Jättefina detaljer, speciellt bakgrunden tycker jag :)
    Fiffigt med bokstäverna ;)

    SvaraRadera