fredag 6 februari 2015

Veckans Skiss # 49

Hej!

Idag är det lite extra högtidligt med Veckans Skiss då det är "våran egen" ÅsaJ (hon bor i samma härliga lilla By som jag ) som gjort den härliga skissen :)

Lite stolt blir jag då, även om jag inte kan ta åt mig alls av hennes talang.
 Jätteroligt att få göra en LO efter hennes skiss iallafall :)
Hoppas det blir många fler av dom ....

Häng på du med, du hittar den fina skissen HÄR, och så här gjorde jag:



Jag fortsätter med dessa skotertur foton så jag hoppas ni står ut :)
Jag har använt lite andra papper iallafall, alltid nåt ...

Ja då har vi fredag igen, alltid lite mysigt med fredag tycker jag.
Hoppas ni får en skön helg nu!

Kram Anna :)

Material: - Vit cs - mönsterpapper från MME serie "winter wonderland" - Stämplar clearstamps Bo Bunny - MME enamel dots - Chipboard dekos Crate Paper "notes&things" och "openbook" - Vellum dekos Crate Paper Maggie Holmes "open book"- XOXO die "Amy tan. Plus One" - Filmhjul die "TimHolts" 

4 kommentarer:

  1. Men TACK Anna, jag rodnar nästan! :-)
    Vilken fin LO du har fått till med massa små, fina detaljer. Gillar också det prickiga papperet som du har satt bakom ditt vita cs. Tack för att du är en sån trogen tolkare av Veckans skiss! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för din uppmuntran :) Lite "agansamt" att ge sig på din fina skiss men JÄTTEKUL!! Kram Anna :)

      Radera
  2. Det är lätt att stå ut med skoterbilder, jag är så impad över dessa vackra foto från norra delarna av vårt land, känns som en annan värld för mig. Härlig layout och jag gillar också prickiga papper. Tack för bidraget till VS! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du står ut med mina bilder :-) Ja prickar är grejer det :-) kram

    SvaraRadera