måndag 16 februari 2015

Honestly I love You - ARTastic Challenge Blog

Hej!

Jag har gjort en LO till ARTastic Challenge Blog utmaningen för februari.
Även här har jag sedan jag först såg utmaningen för månaden gått och funderat och klurat (känns som det är ett ständigt förekommande fenomen hos mig nu .... )
Men så hälsade jag på hos Christel i hennes blogg igår kväll och såg hennes snygga tolkning och plötsligt så kände jag att inspirationen smög sig på :) TACK Christel!!

Jag hade hakat upp mig för mycket på målningen tidigare och där knöts några knutar upp efter att fått se hur hon tagit sig an det hela.

Så här ser den otroligt vackra målningen ut med färg temat som är plockat där ur.


Så här tolkade jag den:


Texten är några urmysiga Clearstamps från "Heidi Swapp"




Har sytt lite och som vanligt får mina älskade "enamel dots" vara med.

Pappers valet föll på några ljuvliga MME papper ur serien "the sweetest thing" och vit CS förstoss (som jag kladdat på med distressdyna på plastficka och sprutat vatten på och sedan tryckt dit plastfickan på mitt CS).
Ja det blev en sådär förklaring men ni vet säkert vad jag menar ändå :)

Hoppas veckan börjat bra för er!

Tack för att Du tittade in hos mig idag, alltid lika roligt :)
Om du har tid och lust får du gärna skriva några ord så blir jag ännu gladare :)

Kram Anna :)

22 kommentarer:

  1. Snygg tolkning!!! Du fick till det riktigt bra med mycket fina papper. Kram

    SvaraRadera
  2. Så snyggt Anna och så vackert med de dova ljusa färgerna, den gillar jag jättemycket! Ska också prova ditt sätt att lägga färg på bakgrunden. Du är suverän! Och tack för de fina orden, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du! Jag blir så glad att JAG kan inspirera dig tillbaka lite iallafall :-) Kram

      Radera
  3. Beautiful take on our ARTastic challenge.....looove the background work & the layers....thanks so much for sharing with us this month!!!

    SvaraRadera
  4. This is such a beautiful page. The background work looks wonderful. Thanks for joining in with us at ARTastic.

    SvaraRadera
  5. Lovely layout. Love the enamel dots and thread held with the staples. Every element is subtle and perfect. Love this layout. Thank you for joining in and sharing at ARTastic
    Mary

    SvaraRadera
  6. This is a sweet layout. I love how you have gently and subtly framed your photo with colours and paper layers. The little dots and hearts give an extra pop of colour. Thank you for joining in at ARTastic. Cheers, Di

    SvaraRadera
  7. Lovely layout. Thanks for joining our challenge at ARTastic.

    SvaraRadera
  8. Adorable and supercute Anna. En fantastisk vakker side med flott tolkning av inspirasjons bildet. Tusen takk for at du deltar hos ARTastic :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå!:-) Tusen tack snälla Tone Lill! Du gör mig så glad :-)

      Radera
  9. Great photo and a great take on the colour challenge. I like all the white space too. Thanks for playing at ARTastic :)

    SvaraRadera
  10. What a lovely layout! Clear, concise and yet so detailed! Love it :) Thanks for joining our challenge at ARTastic this month!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you dear Lesley! You make me so happy! :-)

      Radera
  11. A stunning page - love it so much. Thanks you joining us on ARTastic.

    SvaraRadera