lördag 14 februari 2015

Skiss utmaning hos Scraphuset

Glad Alla hjärtans dag!

Vi brukar inte göra sån stor grej av  den här dagen men jag köpte några vaniljhjärtan till lite mys fika senare idag när mina tonåringar har vaknat :)

Jag gjorde en LO till skissutmaningen hos "Scraphuset" igår......
Det gick väl sådär tycker jag... tänkte ge upp men slutförde OCH skickade in den till och med. 
Trots allt så gäller det ju inte världsfreden som en klok kvinna (ÅsaJ ) sa en gång.
Dom orden sög jag i mig och tänker på lite nu och då både i vardagen och vad gäller mitt scrapande.
Tack Åsa !!!

Här är den iallafall den ovan nämnda LOn.....


Mina småttingar som jag hittade mysandes tillsammas i soffan. Hoppas dom alltid ska ha ett särskilt band mellan varandra..... 


En lite närmare titt på dom läckert glittriga Thickers:arna


En dold dokumentation/journaling

Ja det var allt från mig idag, hoppas ni får en skön dag!
Själv hoppas jag få en liten stund vid mitt älskade skrivbord med mina härliga papper :)

Kram Anna :)

Material:
- Pebbles "homemade"
- AC Thickers
- Prima Clingstamps cirklar

4 kommentarer:

  1. Skönt att bli kallad klok så här bara ändå.. ;-) Tack! Jag sitter faktiskt själv med ett bidrag till Scraphuset. Ska tvinga mig att göra en LO, jag gör ju bara så rackarns många kort nu... Tycker att din tolkning blev fin! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack du är snäll du! Ja vad roligt att se hur du gör efter skissen. Tycker den var lite svår fast den såg "lätt" ut om du förstår vad jag menar.... Du gör ju såå härliga mysiga kort. Alltid lika roligt att se vad du hittat på :-) kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du lyckades hur bra som helst, bakgrundspappret är så fint till fotot. Jag känner igen den där känslan när man inte tycker det blev bra, men är något gjort till en utmaning så bara iväg med den och då är det ju inte så dumt att tänka på Åsas ord, det ska jag också komma ihåg. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blir att du tycker så :-) Ja vi får peppa varandra lite fram och tillbaka när modet tryter:-) Kram Anna :-)

    SvaraRadera