lördag 7 februari 2015

CiLi In Papers februari tävling

Hej!

Hos CiLi In Papers pågår en rolig tävling just nu. Klicka HÄR så kan du läsa mer.
 Du ska göra ett kort, kanske till en kär vän, MEN du får INTE använda mönster papper ( alltså färdig tryckt som är köpt mönstrat ).

Det kändes först lite svårt men sen fick jag en liten ide'...


En liten närmare titt...



Jag embossade ett stämplat hjärta jag vann hos Veckans Skiss , Tack Ciza!
Sedan gjorde jag en distress cirkel, distress dynan fäster ju inte på det embossade.

Gjorde några fotomattor i samma färger och monterade på en vit cs kortbas som jag innan hade stänkt lite gul och grön vattenfärg på.

Dekorerade lite enkelt med snöre , stämplade tags och enamel dots.

Kortbasen skar jag till som ett litet stafli/skoltavla först, lite kul att variera kort formen ibland :)

Gillar dom klara färgerna och kombon gul-grön-blå gillar jag särskilt just nu....

Skulle vilja ha ett kit/pappers serie i den kombon.... :)

Ha en bra lördag!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Nu hitta jag en härlig blog igen....så mycket fint att titta på här....många tips att lifta
    Kram
    Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir! :-) Tack snälla Inga!:-) kram Anna :-)

      Radera
  2. Klurig du Anna! Jättefint som vanligt :)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Ibland glimmar det till vettu ;-)

    SvaraRadera