tisdag 24 februari 2015

My Creative Sketches

Hej!

Det blev en LO till den här för mig lite kluriga skissen hos "My Creative Sketches" ändå efter lite funderingar hit och dit.


Jag kom direkt att tänka på en serie med foton på dom två yngsta älsklingarna som äter muffins. Det blev tillsammans ett väldigt stort foto och jag ville helst inte dela dom så det blev lite tankeverksamhet innan jag kom till handling.
 Däremot gick det ändå rätt snabbt när jag väl började in live :)

Måste försöka jobba lite snabbt om jag ska få något klart då min tid vid skrivbordet ofta är begränsad till minstingens middags sovning :)

Så här blev det till sist:


Härligt kladdig och lycklig gosse som gärna delar med sig till sin stora förebild, storasyster Astrid.


Dom stora bokstäverna har jag faktiskt köpt för länge sedan på Dollar Store, annars är det papper och dekos från ett underbart kit från WRMK som heter "QUOTED". Köpte det förra veckan hos Scrap&Ting :) LYCKA!!


Dom blå enamel dotsen är från Panduro så också Smile flairen. Den gula "dutten" med hjärtat vet jag inte varifrån den är tyvärr.

Ja det blev ett resultat till slut och FAKTISKT blev jag lite nöjd också.... Om man får säga så ?! ;)

Måste ju skryta lite också då när jag ändå har ångan uppe :)
Min LO till Januari skissen hos "My Creative Sketches" blev "featured" och publicerades i deras blogg. ( ja det var inte bara min förstoss )
 Det var den här LOn....


Ja det är egentligen inte så märkvärdigt men det är roligt att få lite uppskattning för det man gör ibland :) Så för mig betyder det mycket!! 

Nu ska jag ta mig samman och avsluta, ska inte bli någon vana att hålla på och skryta ;)

Ha det så gott tills vi ses!

Kram Anna :)







10 kommentarer:

  1. Skryt på så mycket du orkar,,,,över en sån ljuuuvlig LO, glömmer vi Jantelagen.
    Så härliga ungar du har, det är kul när man tar flera kort på det sättet, det blir liksom en berättelse. Bra Jobbat...igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså, en helt underbar layout, du är numera helt outstanding! Så roligt att se den och glad blir man! Du har ju löst skissen på ett otroligt fint sätt, så skryt på bara! Också måste jag säga det igen, gillar din handstil! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Christel:-):-):-) Du får mig att våga använda min handstil mer :-)

      Radera
  3. Klart du ska vara stolt för ditt kreativa skapande som du gör så bra :-)
    Kram Lillevi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lillevi för din uppmuntran det värmer :-)

      Radera
  4. I adore you page, thank you for joining the My Creative Scrapbook sketch challenge

    SvaraRadera
  5. Super Super Cuteness... Thanks for playing at My Creative Sketches..

    SvaraRadera