torsdag 26 mars 2015

Veckans Skiss #56

Hej!

En ny dag med nya möjligheter och mitt bidrag till Veckans Skiss :)





Det blev en härligt GRÖN variant som jag från början, när jag gjorde den igår kväll, inte kände mig så nöjd med men imorse var jag lite mer sams med den iallafall....


Papper ifrån MME "winter wonderland" och "on the bright side" En liten spillbit från ett Panduro block.


Färgade in bakgrunden med mist på en plast ficka som jag stämplade. Stämplade med en clearstamp från Bo Bunny i svart.  S:et är från ett litet Instagram influerat PL-kit från WRMK.


Några olika roliga gem och en närbild på min egen gjorda chevron mönster stämpel som jag skurit ur från ett suddgummi :)


Enamel dots fråm MME och bokstäver från Webster Pages "storytellers"

Hoppas du också hinner göra en tolkning av skissen!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Den blev så fin, du kan vara precis lika stolt som pojken din! Jättefin harmoni också är det ju det där med det gröna.......Tack för tolkningen till VS! Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga gröna färger och härlig tolkning av skissen! Kul att du gjort egen stämpel! Tack för att du så troget tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är ju lite svag för grönt :-) Hittade ingen sån stämpel då jag ville ha en så såg jag i Inzpira att dom skar ut ur billiga suddgummin så jag testade :-)

      Radera