lördag 21 mars 2015

CASology - Blossom

Hej!

Idag kommer ett kort jag gjort till veckans utmaning hos CASology.
Ordet du ska inspireras av är Blossom.


Jag plockade fram en gammal stämpel från då jag först prövade på den här underbara hobbyn.
Kul att använda sånt jag nästan glömt att jag har :)


Jag stämplade lite huller om buller på en ruta slät CS och monterade sedan med svart matta.
Blomman är från Reprint och texten Stampin Up.


För att det skulle poppa upp lite placerade jag några små guldpärlor på några av blommorna.

Jag gjorde ett par stycken till kort också men valde till sist det här. Dom andra dyker nog upp här så småningom kanske :)

Ha en fortsatt härlig lördag som åtminstone här i Edsbyn bjudit på sol även om vindarna är iskalla.

Tack för titten :)

Kram Anna :)

16 kommentarer:

  1. Suupersnyggt!! Trodde det var en stor stämpel men som vanligt har du varit uppfinningsrik och jobbat på. Å så har du typ en sån textstämpel som jag vill ha. Likt Åsa:s

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snäll du :-) Ja den texten är fin har den och en med love men skulle också vilja ha flera liknande Åsas :-) kram

      Radera
  2. Superfint, enkelt och ändå tokfint!
    Nu tror jag att jag vet vem du var, hittade ett foto längre ner. Du gick tidigare än mig tror jag. Vi satt nog en bit ifrån varann, du satt i inre rummet väl? Hoppas vi ses igen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snäll du är :-) Ja jag satt m Carina i inre rummet längst nere på kanten :-) Vi åkte hem vid 18:30 tror jag. .. Ja hoppas vi ses snart igen, då borde jag känna igen dig :-) Kram :-)

      Radera
  3. Snyggt kort!!! Håller med Ulrika, textstämpeln är så snygg. Vill också ha många olika sådana :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :-) Ja jag vill också ha flera. Den här köpte jag i USA 2007 på ett homeparty m Stampin Up. Tror man kan köpa över nätet också? :-) Dom har mycket fint! Kram

      Radera
  4. I think your card is wonderful. So crisp and elegant.

    SvaraRadera
  5. Hey Anna!! I love how you framed your flowers. Very pretty. Thanks for playing along with us this week at CASology.

    SvaraRadera
  6. Såå vackert Anna och så fint gjort med de små gulddetaljerna. Jag gillar verkligen de snygga grafiska mönstren och texterna. Det är en konst att inte överarbeta! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Christel! det värmer :) Kram :)

      Radera
  7. Oh my!!! I love everything about this card, Anna! I wish I could read your language. Fabulous take on Blossom! Thank you so much for sharing your creativity with us at CASology. Hugs, May

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you dear May:-) You made my day now! For sure you wouldnt undestand pretty much if I try write in english :-) But I do have a translate tool at the top of my blog. Hugs Anna :-)

      Radera
    2. Oh, translate tool helped me understand your card more. Thanks! :)

      Radera
    3. I am glad to hear that :-)

      Radera