tisdag 31 mars 2015

Bekymmrad - Words & Paintery march challenge

Hej!
Ja jag VET att bekymmrad ska stavas med ETT m, men jag ville trycka på mm lite för att förstärka Arvids lilla stora bekyMMer att ta sig fram i snömodden :)

Då hade vi rett ut den saken :)

Nu till utmaningen hos Words & Paintery som ser ut så här:

Current Challenge

Min tolkning av orden är ju just ordet Trouble(ed) - Bekymrad.
Och färgerna tycker jag nog att ni kan se :)

Jag hade en härlig skiss av Ulrika Waldner som utgångspunkt i upplägget, ni hittar den HÄR.
Varje måndag är hon så snäll och delar fritt med sig av sina inspirerande skisser på sin blogg, TACK!
Hon verkar ha hur många ide'er som helst den kvinnan, såå duktig!!


Ja här står han lilleman och bara tittar på mig och undrar om jag menar allvar med att det här skulle vara kul... mycket bekyMMrad som sagt över hur man med overall och vinterskor ska kunna ta sig fram i snömodden :) Utan nappen hade vi fått gå in direkt, stackarn!!
Jag kan tillägga att han så småningom har lärt sig att älska att leka i snön :)


Papper ifrån DCWV "Seaside Yacht" 12" block, stjärna gemet är ifrån Dollar Store och den lilla tagen kommer ifrån Panduro. Hjärta cirkeln har klippt ut från ett klippark ur blocket.


Enamel shapes MME, den blå klämman är ifrån Dollar Store och textrutan är ifrån 12" blocket.


Titeln (utom K) är Webster Pages. Bakgrunden har jag kladdat med rejält :) Grundade hela mitt CS först med vit gesso för att sluta till porerna så pappret tål mer väta och kladd, TORKA.
Använde strukturpasta genom en stencil, TORKA. Kladdade röd vattenfärg, TORKA. Kladdade blå vattenfärg TORKA. Tack och lov för värmepistolen/embossfönen !!!!

Än finns det rätt gott om tid att tolka den här utmaningen, 15/4, så sätt fart vetja ! :)

Tack för att du tittade in hos mig idag!

Kram Anna :)




8 kommentarer:

  1. Vilken härlig lo:-)
    Riktigt känner hans känsla..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Du:-)Vad glad jag blir! Roligt att du liksom kan känna vad jag menar. Trevligt att du hälsade på hos mig, blir så glad :-) Kram Anna

      Radera
  2. Supersnyggt!! Underbart läckert med "färgkladdandet"! Mumsiga färger! :-)
    Kul att du gillar mina skisser, och tack för så fina ord i din blogg! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Ulrika!! :-) Vad glad jag blir! Tack för att du hälsade på och skrev några rader <3 kram Anna

      Radera
  3. Vilken läcker lo!! Jag älskar ditt "kladdande". Jag har inte varit in på ett tag så nu fick jag njuta. Så många snygga och fina layouter, du inspirerar =) tack!!
    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men TACK Snälla Du !!:-) Vad GLAD jag blir! Det värmer verkligen mitt hjärta! TACK :-)

      Radera
  4. Vad skönt att vara hemma igen och kunna kolla vad du har för dig! Jätteläcker layout, så bra det blev med de färgerna som jag upplever som svåra. Härligt tema! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såå skönt att du är hemma igen :-)Har saknat dig och dina alltid så glada och uppmuntrande kommentarer :-) Kram

      Radera