söndag 22 mars 2015

Påskgult till En Liten Butik

Hej!

Mars månadsutmaning hos En Liten Butik har temat GULT och PÅSK.

Sagt och gjort så satte jag igång och detta blev resultatet :)


GULT var det här !!! :)
Alla papper utom det blom/rutiga kommer från Best of Pebbles blocket. 
Washi tejpen med rosa hjärtan är från en RAK jag fick från The Green Hyena.
Fotoramen på mitt foto kommer ifrån Crate Paper  Maggie Holmes "openbook".


Kladdade med gul vattenfärg och plastficka på mitt CS. Skrev min dokumentation på Vellum med min skrivmaskin. Några blanka fina Enamel shapes och symaskins söm naturligtvis :)


Rotade fram lite dun vippor som jag klippte ner lite. Bokstäverna köpte jag på loppis när jag var på scrapträff förra lördagen. En härligt guldig doilie från Crate Paper Maggie Holmes "openbook" fick också vara med.


Geotagen med vita hjärtat är också det från det RAK jag fick från The Green Hyena.

Än finns det tid att göra  något till den här glada utmaningen så sätt fart vetja :)

Hoppas ni haft en härlig helg så ni kan möta den nya veckan som kommer med ny kraft och energi.

Ha det gott så länge :)

Kram Anna :)


5 kommentarer:

  1. Så fin den blev Anna, jätteläcker med alla gula nyanser och textremsorna. Nu kom jag på att jag också hade tänkt fjädrar, men det hade jag glömt sedan, haha! Kram

    SvaraRadera
  2. Aahh, nu blev det fel, hade glömt logga ut från Veckans skiss, det är alltså jag Christel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstod att det var du :-) Tack vad glad jag blir av dina fina ord :-) Jag höll på glömma fjädrarna jag också men kom på det innan jag monterade allt :-) kram

      Radera
  3. Va fint med alla gula remsor o de små text-tabbarna!
    Tack för att du deltar i ELBs marsutmaning.

    Glad påsk, Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Monica! :-) Glad Påsk till dig med! :-)

      Radera