tisdag 24 mars 2015

Två vårglada kort

Hej!

Jag nämnde ju här om dagen att jag hade gjort ett par kort som jag inte valde till Blossom utmaningen hos CASology.

Här kommer dom :)


Det här är gjort på samma sätt som det jag deltog i utmaningen med men det här är ju lite färggladare.
Blomman är densamma från Reprint och texten är ur ett set från Heidi Swapp.


Jag stämplade med olika färger och gick sedan över med clear embosspulver och värmde med emboss fönen. 


Ett väldigt enkelt kort med en gammal stämpel jag köpte på Michaels när vi besökte USA hösten 2007.  Den har ju både text och motiv i ett liksom :) Gillar den!



En liten close up där du ser texten lite bättre.

Ja då säger jag (jag lovar ) tack för idag nu :)

Hoppas ni haft en bra dag var ni än är, vi ses snart igen!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Så fina och så härliga färger! :)

    SvaraRadera
  2. Härliga färger, den stämpeln är väldigt fin och sätter du gör det på, den svarta versionen var striktare och vackrare, helt olika stil med olika färger, kul att se skillnaden. Det gula och den stämpeln bara älskar jag, underbar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är väldigt tydligt hur olika det blir även om jag ju i princip gjort två likadana kort. Mmm den stämpeln är fin iall enkelhet.Glad att du gillar det Tack :-) Kram

      Radera