söndag 15 mars 2015

Paper Issues - My lovely superstar

Hej!

Hos Paper Issues pågår det en utmaning där du ska välja bland olika saker att inspireras av och ha med på din LO. Jag valde två klara favoriter, enamel shapes och stjärnor :) 
Jag såg nu att tiden håller på att rinna ut för just den här utmaningen så det är tur för mig att jag hann göra den på gårdagens scrapträff i Bollnäs :)

Tack snälla Carina för att du ordnade med att jag fick komma med!
Vi hade en jättemysig dag tillsammans ett helt gäng med lika scraptokiga damer :)
Jag fick iallafall två LOs klara, måsta ju fika och prata och titta på allt fint alla andra gör också.

Här kommer min tolkning av utmaningen:


Mååånga stjärnor blev det och en hel del enamel shapes också.
Dom underbara papprena kommer ur ett 12x12 block från DCWV som heter "Chick Chat".
Jag hade turen att vinna det hos utmanings bloggen "Stuck?! Sketches" här om veckan :)
GLÄDJE!!!




Några närbilder bjuder jag också på.

Dom underbara guldbokstäverna är AC Thickers som jag köpt hos Scrap&Ting.
Enamel shapes är ifrån Panduro.

Jag har hittat inspiration till bakgrunden med diecuts i lager hos den otroligt duktiga scraparen  EmmaKW.

Det var allt för nu!
Vi ses snart igen hoppas jag :)

Kram Anna :)

14 kommentarer:

  1. Tack kära du för igår och jag verkligen älskar den här LO´n. Du fick i hop allt så jättebra :)

    SvaraRadera
  2. Wow! Så fint det blev med alla stjärnorna! ... och alla detaljer sen.. :)
    Jättefint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! :-) Vad glad jag blir att du gillar den ♡ Inte som med din fina Cameo men det får duga för mig så länge :-) KRAM

      Radera
  3. Vilket stjärnskott! Härlig layout och så glad jag blir när jag tittar på den. Hälsar en avundsjuk scrappare som önskar att kunna vara med på träffar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och DU gör mig så glad! Tack♡ kram

      Radera
  4. Häftig!j har oxå tänkt taget mig iväg på nån träff nå tag...:-)
    Kram Lillevi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:-) Ja gör det! Jätte kul! Tror dom har en nu på onsdag kväll också. Kram

      Radera
  5. This is amazing Anna, I truly love this! Much prefer your 12x12 size too, works so much better ;) (Crossing fingers this posting works this time, lol)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you dear Emma:-) And thank you for wisiting my blogg and take your time to coment ♡

      Radera