måndag 9 mars 2015

I'm BACK !!!

Hej på er igen! :)

Nu var det läääänge sedan känns det som :)
Vi har haft några sköna dagar i Fjällnäs i stugan med iallafall stordelen av familjen.
Härligt var det förutom lite förkylning och öroninflamation som störde en del.
Men det är ju av övergående karraktär trots allt :)

Laddad till max i scrapfingrarna så satte jag igång med veckans utmaning hos CASology.



Så här tolkade jag veckans cue card:


Jag som är uppvuxen med en ständigt stickande mamma kom genast att tänka på en korg med garnnystan i.


Jag stämplade med clearstamp , drog några linjer med en emboss-dyna-penna och sedan på med emboss pulver silver detalj innan embossfönen fick jobba. 


Satte korgen på distans kuddar. Text stämplar från "Heidi Swapp".


Punchade ut tre små cirklar med en cirkelpunch och limmade fast garn i glada färger innan jag monterade dom på kortet.

Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen!

Vi ses imorgon igen! :) 

Kram Anna :)


10 kommentarer:

  1. Kul idé med garnnystanen. Jag har inte alls fått några idéer till denna utmaning hur jag än har klurat... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä först kändes det så för mig men så kom jag på mammas stick korg :-) kram

      Radera
  2. Pang på det bara! Snacka om kreativitet, så fint du gjort med garnet i läckra färger. Jag som har stora lager garn blev ju genast inspirerad. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fram med garnet bara :-) Så glad att jag får ge tillbaka lite inspiration till dig ibland. Kram :-)

      Radera
  3. Kreativt i den högre skolan!!
    Kul att du är tillbaka

    Kram

    SvaraRadera
  4. This is pure genius, Anna! I just love the way you created a basket using embossing! Those three little balls of yarn are so sweet and so fun!
    Thanks so much for joining us over at CASology again! :)

    SvaraRadera