tisdag 17 mars 2015

Titut- Hobbyworld mars månadstävling

Hej!

Idag bjuder jag på mitt bidrag till månadens utmaning hos Hobbyworld.
Den här gången gäller det en super härlig skiss som "Tettiz" har ritat.


Jag fick lite prestationsångest (ovanligt va?) när jag först såg skissen och DT gängets alla snygga tolkningar men jag följde "Tettiz" råd och skippade den och satte fart till sist :)

Så här blev resultatet av det:


Här fick min fina Martha Stewart cirkelskärare jobba lite, jag har ju ingen sån läcker "Cameo" jag heller.... :)
Jag satte distans kuddar och monterade ett underbart grönt MME papper ur serien "on the bright side" bakom. Jag har ju gjort liknande med rutor och trianglar så nu fick det bli cirkelform :)
Dom andra pappren är också MME ur "collectable" och "on the sunny side"


Här syns det bättre att det är lite distans mellan det gröna mönstrade papperet och CS. Knappar ur mitt scrap förråd. Jag doodlade/ritade lite på mina papper för att få lite mer liv i det.


Mååånga knappar blev det, gillar knappar :) Duttade dit några större droppar av Colorbloom spray som jag sedan blåste på för att få rätt riktning på mina "rinningar", stänkte även med röret som sitter på pumpen med colorbloom spray och en dylussion ink spray.


Ja lite flera knappar då :) och en tag köpt på Ica med bokstäver från Webster pages. Min journaling/dokumentation skrev jag som en ram runt min LO.

Ja så blev det med detta :)

Hoppas ni har det bra och inte är allt för bitna av diverse influensa sorter som florerar.

Ha det bra till vi ses igen!

Kram Anna :)

12 kommentarer:

  1. Jättefin tolkning med foto på en go liten kille, för det är väl minstingen? Fint sammansatt alltihop också knapparna, vilka fina du har i gömmorna. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Det är den näst minsta, Astrid men inte så lätt att se när jag dessutom har suddat ögonen lite :-) Jag blir så glad av dina uppmuntrande ord :-) Kram

      Radera
  2. Jättehärlig LO. Så finurligt med cirklarna och jag älskar knapparna i alla fina färger :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina :-) Ja knappar vettu :-) kram

      Radera
  3. Så lekfullt, fint och härliga färger! :)
    Smart att få till cirklarna så också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Jenny:-) Ja det får duga så länge med hand craftade cirklar ;-) kram

      Radera
  4. Väldigt läcker layout, jag gillar knapparna väldigt mycket!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

    /Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Helen! Tack för en rolig tävling! Kram Anna :-)

      Radera
  5. Galet läckert med färgen och knapparna!! Suuuupersnyggt!! Bra att du tog mitt råd - prestationsångest är inget att ha - skaparlust ska det va! :D

    Tack för att du är med i Hobbyworlds marsutmaning!

    Kram,
    Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara Tettiz! Vad glad jag blir :-) Vill ju inte sabba din underbara skiss liksom:-) kram Anna :-)

      Radera
  6. Riiiktigt läcker!! Gillar knappklustren! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir :-) Tack rara Malin :-) Tack för att ni ordnar med era härliga utmaningar :-)kram

      Radera