måndag 23 mars 2015

Hoppsan, TVÅ inlägg idag :)

Hej igen!

Ja jag vet, det är andra gången för idag :) 
Hoppas ni överlever :)

Vill visa ett kort jag gjorde idag till ett speciellt tillfälle....
Mer kan jag inte säga för då avslöjar jag nog för mycket :)

Håll till godo kära scrap vänner!


Jag hittade ett så snyggt kort på Studio Calicos blogg här om dagen så jag kände att det vill jag lifta till det här kortet. Du hittar originalet HÄR.


En lite närmare titt :)
Guld flairen/knappen har jag fixat till lite av en flair jag hade i lådorna.
Jag sandpapprade lite målade med gesso, torka, clear embossdyna och sparkling gold embosspulver. Sen värma försiktigt tills det smälter.
Blev nöjd med min guldknapp faktiskt :)

Nu lovar jag att hålla mig tills imorgon åtminstone ;)

Sov gott!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Vackert och fint och vad bra din knapp blev, du jobbar med detaljerna du! Produktiv är du också, alltid lika roligt att se vad du gör, blogga på! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid lika go och uppmuntrande ♡ TACK! Kram Anna

      Radera
  2. Vad maffigt!! Och jag säger det igen; vad du arbetar! Men så blir det ju alltid något alldeles extra också. Nu håller jag tummarna för att du ska ge detta till ett lyckligt brudpar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. När du gifter dig ska ni få ett sånt om du vill :-) Tack rara Du för dina fina ord ♡ Kram

      Radera
  3. Tack snälla, snälla du för allt det fina jag fick! Jag blev så himla glad :)) Och kortet var fantastiskt fint, vilka detaljer... Ja... Jag blev så glad :))

    SvaraRadera