måndag 23 mars 2015

Förtrösta - ARTastic Challenge Blog

Hej! 

Idag bjuder jag på en färgkavalkad! :)
 ARTastic Challenge Blog har en utmaning där du ska inspireras av ett konstverk och ditt alster ska innehålla ett talesätt eller citat på något sätt.


Är ni redo, för här kommer alla färgerna på en och samma gång :)


Ja, har ni tagit igen er ? För det kommer mera...


Bokstäverna i titeln är några gamla ur mina gömmor. Som alltid (nästan) har jag kladdat färg på mitt CS i det här fallet orange Colorbloom spray och en cerice distressdyna + vatten och plastficka.


Flair från Panduro. Skylten är från Prima Junkyard "street signs". Papper ifrån Pebbles "homemaid" och DCWV "Chick Chat". Texten har jag skrivit med min skrivmaskin, ett citat ur Bibeln från ordspråksboken.


Enamel shapes från MME och lite fintrådigt garn.

Ja som sagt så blev det en färgstark historia :) men det kanske piggar upp lite såhär när våren inte riktigt kommit i form än.

Ha det gott kära Ni!

Kram Anna :)




25 kommentarer:

  1. Ja, den piggade upp, verkligen, sådan färg och glädje över livet. Jättefin komposition också de där små (flair?), sådana letar jag efter nu. Och, du, det där med citat/talesätt hade jag totalt missat när jag tolkade, ibland undrar jag hur det är ställt i huvét. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel!!! Du värmer mitt hjärta :-) Dom flairs jag köpte sist är ifrån Panduro. Men det finns på Scrap och Ting också. Primas tror jag. Såg på Studio Calico bloggen här om dagen en förpackning från MME dom var jättefina. Du hade ju en massa citat på pappret med text så det löste du av bara farten :-)Kolla får du se :-) Kram

      Radera
    2. Tack, ja jag behöver handla lite nu, saknar mina kits från USA, men vill gärna försöka samla ihop så att jag inte behöver betala för många frakter. Svårt när den ena butiken har något jag vill ha och den andra något annat. Jag vet inte om det är så ekonomiskt längre med kiten, dollarn har blivit dyr.

      Radera
  2. Just gorgeous Anna, this is such a bright and happy page. Thank you for sharing with us on ARTastic.

    SvaraRadera
  3. Så glad jag blev av denna färgkaskad..flera fina detaljer att titta på.
    Kram
    Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara Inga:-) Vad glad jag blir att höra det :-)

      Radera
  4. Your page is beautiful. I love the background you have created with the sprays. Thank you for joining in with us at ARTastic.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much dear Deb :-) You make me happy :-)

      Radera
  5. Beautiful page. Love the happy photo. Your layout and use of papers are great. Thank you for joining in with our challenge at ARTastic.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much dear Elaine! Hugs Anna :-)

      Radera
  6. Superfin layout! Älskar både färgerna och upplägget. Blev väldigt glad av din layout. Tack för att du är med i vår marstävling hos ARTastic!
    Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Stina :-) Du gör mig GLAD :-) Kram

      Radera
  7. Lovely layout and the colours look great. Thank you for playing along with us at ARTastic.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much dear Wendy :-) You make me happy :-) Hugs Anna

      Radera
  8. Fabulous, fabulous use of the colours! LOOOOVE the 'splash' on the white page, and Proverbs is full of marvellous sayings. Almost as many as Ecclesiastes:):) Thanks so much for sharing your work with us at ARTastic. I really like it. Think I might have to start following you!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Thank you Thank you dear Lizzy! You are so kind. You make me smile from ear to ear. I am so grateful :-) You are more than welcome to follow or visit me :-) It would be an honour! :-)

      Radera
  9. A really wonderful take on the challenge. It is beautifully vibrant and I love the fun feel of this summery page. Thank you for playing along at ARTastic :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much dear Jo:-) You make me happy :-)

      Radera
  10. A very cool layout. Love the quote and the splashes of colour look great. Thank you so much for sharing at ARTastic. I hope you share your lovely work with us again
    Mary

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks a lot dear Dolly:-) Of course I will turn back! Love your chaĺlenges!:-)

      Radera
  11. Such a delightful, happy photo and joyful page. The colours really sing and the quote is just perfect. Thank you for playing at ARTastic. Cheers, Di

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so kind Diane!:-)Thank you so much:-)

      Radera
  12. Love the colours! They emit a sense of joy that captures the photo! Love it :) Thanks for joining in at ARTastic

    SvaraRadera