måndag 16 mars 2015

THINK - CiLi in Papers månadstävling mars

Hej!

Det pågår nu en utmaning hos CiLi in Papers där du har två bilder att inspireras av.

marsinspo

Du kan välja någon av dom eller båda två.

Jag har inspirerats av färgerna i den första och lite av upplägget, och att den vill få oss att reagera och tänka till liksom från bild två. 
Även Maries inspirations LO fick igång mig lite.

Här kommer min tolkning av det hela:


Jag gillar sådana här "klokord" som får mig att tänka till och som också kan vara till uppmuntran.
Det här behöver jag och kanske alla tänka på alla dagar i veckan....
Papper från WRMK 12x12 kitet "Quoted", gillar kit!! Det är så praktiskt :)


Datum stämpeln som ofta får vara med. Den svarta sömmen är en stämpel från ett set med flera i från Prima Marketing. Chipbord dekos från CratePaper "notes & things" och Maggie Holmes "open book". Här ser du också att jag som jag ju ofta gör har duttat med Colorbloom spray på bakgrunden. "Storm cloud" heter just den här.


Fina dekos från chipboard arket "notes  & things" Crate Paper och Maggie Holmes "open book. Geotagen kommer från pappers kitet.


Här ser ni min nya fina "kaffering" stämpel från Prima marketing.... Lite svårt att få den helt ok på strukturerad CS men duger åt mig :) Dom röda bokstäverna är också dom från papperskitet jag använt. Dom små svarta är från Panduro och dom stora är gamla som jag inte har något namn på tyvärr.

Så nu är det din tur att tolka utmaningen än finns det gott om tid :)

Ha en bra dag!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Så bra du fick till det med orden och det fina foto på dig med en sökande blick! Gillar den! Kram

    SvaraRadera