torsdag 17 september 2015

Veckans Skiss #77

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har ju naturligtvis satt tänderna i skissen för denna vecka hos Veckans Skiss.
Den här gången fick jag en bra ide' tyckte jag men jag fick kämpa lite innan jag fick ihop det någorlunda....
 Så kan det vara ibland har jag märkt att när jag tror att det ska gå "lätt" så kör jag fast lite :)
Men här är den färdiga layouten iallafall...


Fotot är från i sommar då Arvid och dom andra barnen fick, till sin stora lycka, leka med vatten med en massa skum i på förskolan :)
Fina papper från mitt CTK kit för Augusti.

Skissen för veckan...


Och mina eviga närbilder :)




Det var vad jag hade för idag!!
Hoppas du haft en härlig dag där du är i världen :)

Imorgon är det fredag :) 
Då ses vi kanske igen om jag har tur !!

Tack för idag kära du!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. This is an ADORABLE LO- I often think the ones that don't come easy are the best ones in the end! Loooove the 'wash' of blue on your bg.... & I saw you had won & been featured - but I can't remember where now!!! CONGRATS:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww thanks my friend!!! Yes you are maybe right :-) Yes I won the gdt at Lasting Memories and the random prize at My Creative Sketches. So exciting :-) Thanks♡ Hugs Anna

      Radera
  2. Vad jag älskar dina ljusa glada färger, det liksom skiner över alla dina layouter just nu, det är nog så att hela DU skiner! Den här är bara så fin och vilken bakgrund du fixat till, verkligen vattenkänsla. Dom där kiten verkar vara härliga, vill byta, men jag har tydligen bundit mig för ett antal månader. Men, du hade säkert gjort vilken kit som helst avundsvärda! Tack för att du fortsätter tolka VS, det är en ära! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju för gullig du Christel!! Tack snälla du för alla fina ord:-) Bakgrunden är faktiskt ett färdigt papper, " baksidan " på ett carta bella papper. Så där kan jag inte ta åt mig äran alls :-) Tycker du får ditt SC kit att glänsa varje gång, och du har så läckra dekos därifrån. Du är nog bara lite hemma blind :-) Kram

      Radera
  3. Jättefin tolkning av skissen! Verkligen "mina" färger du har använt. Snygga korkbokstäver. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du ♡ Du gör mig glad :-) kram Anna :-)

      Radera