onsdag 2 september 2015

Citrus Twist Kits - 3 to inspire

Hej!

If you don't use swedish please use  the translate tool at the right column :)

Jag har fått mitt august kit från Citrus Twist Kits och har lekt lite med dom godsakerna :)
Den här layouten har jag gjort utifrån "3 to inspire" som presenteras varje lördag i CTK bloggen.
Lite roligt att ha ett litet "recept" att utgå ifrån  :)

Here are your 3 to Inspire:
      1. Add a large title
      2. Use stars
      3. Use multiples of the same photo


Det är foton på min mamma när hon var ung. Hon är så fin!! 
Det är hon förresten fortfarande tycker jag :)
Guld stjärnorna och pappret till titel bokstäverna , som jag klippt ut själv, är från rester av juli kitet .
Jag valde att göra en layout i 8.5x11, fortfarande ovant men roligt med omväxling :)




Hoppas du fick lite inspiration att pröva själv!!
Här regnar det idag så om du är ledig så passa på att scrappa lite :)
Och regnar det inte där du bor så passa på ändå om du kan!!

Nu ska jag äta lunch och återgå till jobbet :)

Tack snälla för idag!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Väldigt fin LO och jag blir mer och mer sugen på att prova detta format. Nu jobbar "geniknölarna" i planer på ett projekt... kanske i detta format :-)
    Tack för inspirationen! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Ja testa det är som sagt lite roligt att göra lite olika format :-) Kram

      Radera
  2. Så himla fin, vilka fina papper till trianglarna. Jag gillar trianglar nästan lika mycket som cirklar haha! Det är så bra alltihop och vad gullig du är med din mamma, fina foto, jag känner liksom igen frisyren! Roligt med ett "recept", såg att Stuck?! också har det nu tillsammans med Scrap our Stash! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!!!! Ja det är roligt med grafiska former. Precis såg att Stuck?! hade något samarbete med någon :-) kram

      Radera