fredag 11 september 2015

Hobbyworlds September månadstävling

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Dom har en så fin skiss i månadens utmaning hos Hobbyworld !!
Du bara måste göra en tolkning av den om du har tid och möjlighet.....

Här kommer min tolkning iallafall :)


Ett foto på en av rosorna i en stor bukett min älskade man överraskade med på min födelsedag i somras.
 Jag har skrivit ut den i svart vitt bara som ni naturligtvis ser....

Skissen...


Jag vred på den lite bara :)





Ja men då så är det din tur :)
Så spännande att se hur olika man kan se på och tolka en skiss tycker jag!

Ha en underbar fredag och helg nu!!

Tack för att du tittade in här hos mig!!

Kram Anna :)


14 kommentarer:

  1. Jättefin layout med många fina detaljer!!! Snyggt! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa vad glad jag blir! !!! Tack snälla ♡ kram Anna :-)

      Radera
  2. Alltså, nu är jag helt mållös, allt du gör blir bara så fint, den här är bara så snygg! Du är BÄST!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu rodnar jag nästan Christel !!! Du är så gullig ♡ Tack snälla du !!! Kram

      Radera
  3. Gillar, gillar...mycket fina detaljer och ändå ser det inte för rörigt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :-) Vad glad jag blir! !! Kram Anna :-)

      Radera
  4. Vilken makalöst snygg layout, väldigt läckert med en svart/vit bild på rosen och färgerna på layouten är fantastiska. Du har tolkat skissen fantastiskt fint!
    Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

    Mvh/Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Helen vad glad jag blir att du gillar den! Det är ju din idé liksom :-) Kram ♡

      Radera
  5. Åh, så snyggt med alla lager och det handskrivna!! Love it!

    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

    Kram,
    Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  6. Åh snygg, snygg, snygg!! Roligt att du vred skissen åt "fel" håll också! :)

    Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  7. Tack så jättemycket snälla du!!! ♡ kram :-)

    SvaraRadera
  8. så härlig och levande layout. Gillar att du vred på skissen.

    Kul att du är med i Hobbyworlds utmaning denna månaden.

    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera