tisdag 22 september 2015

Paper Camellia - September Sketch Challenge

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det är en mysig skiss att tolka hos Paper Camellia den här månaden igen :)
Jag plockade fram mitt Juni kit ifrån dom och körde igång, det är otroligt hur mycket detta kit har räckt till och än finns det faktiskt lite kvar!! 
Gillar dom friska färgerna dom här papperen har.
Jag har faktiskt använt lite av det gula silkespappret som allt var inslaget i när jag fick kitet :)
Det fick bli fotomatta...


Fotot är på vår yngste son som är nummer fem i syskonskaran därutav titeln.
 Jag har suddat bilden över ögonen då han ännu är för liten att bestämma själv om han vill vara med. 
 Känns bäst just nu iallafall får se om jag/vi ändrar oss. 
Jag har förklarat det förut men gör det igen.

Den härliga skissen...


Närbilder!!!





Det var mitt bidrag till scrap världen idag!!

Tack för att du hälsade på här hos mig en stund!!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Åååhhh, så fin denna är, vad jag villa ha alla dessa ljusa papper! Så fint med det ljusa svartvita fotot, allt är så bra, du är så duktig! En fröjd, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååhhh♡ !!! TACK! Det behövde jag nu:-) Jag fick lov att skriva ut det svart /vitt för det var så suddigt foto. Ville gärna ha det ändå och då är det lite mindre avslöjande än färgfoto. Sen är det ju kul med svart vita foton ibland. Tack snälla du för att du peppar ♡ kram :-)

      Radera
  2. Fabulous! Love those little hearts & the touch of blue. I think I like those pages where you have light, sort of crisp colours!!!

    SvaraRadera
  3. Jättefin LO. Gillar alla friska men ändå mjuka färger. Förstår ditt val att sudda ansiktet men han är ju så söt så det är synd att andra inte får se ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, du är gullig du på alla sätt och vis ♡ kram :-)

      Radera