söndag 20 september 2015

CTK - 3 to inspire with Suse

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Igår gjorde jag en layout inspirerad av 3 to inspire with Suse hos Citrus Twist Kits. 
Jag har även inspirerats av en härlig layout av Emma Wood.
Papper och dekorationer är, som det varit ofta på sista tiden, från mitt August Kit från CTK. 

Dom här tre sakerna ska vara med...

1. Make a layout using one or more photos of you
2. Use more than one patterned paper as your background
3. Hand embroider over your own handwriting.


Jag fuskade lite lite grann och använder ett foto där även vår yngste son som nyfödd är med...Hoppas Suse godkänner det ;)


Älskar dom här glittriga hjärtana, mums!!


Ordet "ME" är broderat för hand efter att jag först skrev med en blyerts penna och gjort hål med en grov nål efter mina bokstäver.


Skrev med skrivmaskinen på ett vellum ark, från mina egna små gömmor, och monterade det på ett annat vellum ark med stjärnor också det från mitt eget lilla lager.
Sydde som alltid, nästan, med symaskinen MEN med svart tråd för ovanlighetens skull.

Ja jag tror jag följ receptet som jag ska :)

Ha nu en skön söndag och sug ur det sista av helgen så kör vi igång med en ny vecka med nya möjligheter igen imorgon!!

Tack snälla för att du kikade in hos mig idag, lämna gärna ett spår efter dig så blir jag jätteglad :)

Var rädd om dig!!

Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. ÅÅÅHHH, så fin denna är och så roligt att skriva liksom en hel historia. Så fina ni är på fotot, jag kan riktigt känna hur det känns att ha en liten bäbis sådär. Det där pappret med hjärtan är så fint, en helt underbar layout! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du!! TACK ♡ Skönt att höra av dig, blev lite orolig igår nästan; -) Men du var kanske och myste med er nya bäbis i familjen :-) Vad glad jag blir att du gillar den, kände mig lite tveksam om den var ok... Tack!! Kram på dig

      Radera
  2. What a special photo.....he is sooo little! I love that the photo really takes centre stage here. And you EMBROIDERED. EEEEEEWWWW......not my thing at all, but good on you! Loving your vellum phase atm. It really works a treat here:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet friend ♡ Hugs Anna :-)

      Radera