fredag 18 september 2015

Sketch-y Friday at ScrapMuch?

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column  :)

Ja!!! Det är FREDAG och en rykande färsk skiss hos ScrapMuch? igen.
Perfekt inför helgen då du kanske får en stund över för lite scrap :)

Laura har som alltid gjort en alldeles underbar skiss åt oss...


Och så här gjorde jag...


Foto på vår son tillsammans med en god vän till oss. Arvid ser lampan i taket och  han säger "lampa" med viskande men exalterad röst så där som nästan alla småbarn i den åldern gör.
Papper ur olika serier från MME. Film hjulet har jag stansat ut själv med en die från Tim Holts.




Ja då har jag gjort min tolkning nu vill vi se era tolkningar !!  :)
Ska bli så roligt att se hur ni tänker ...

Ha en bra dag och en trevlig helg!!

Tack för att du kikade in här idag :)

Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Oh, I do like this one:) The neutral colours are great behind it all....my favest bit is your film reel...I didn't know they came as a die! I like that piece of washi tape, is it, up the top of the paper layers, too. I NEED to use more washi tape up! It seems to be breeding in my craft room;)!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt med ett så gulligt foto! Nu gav du mig ett tips att använda @ när a är slut vilket oftast går fortast, tack! Jag har tolkat idag, är snart på bloggen! Så roligt att se dig bland designerna där! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack♡ Ja man får vara lite uppfinningsrik när vissa bokstäver tar slut:-) Åååhhh!!! Vad roligt och spännande att se hur du tolkat!!!! Kram

      Radera
  3. This is beautiful Anna. Such an adorable picture. I love the colors you used.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Barbara! :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  4. Such a great take on the sketch, beautiful colours and layers!

    SvaraRadera