onsdag 16 september 2015

Sunday Sketch with Brenda - CTK

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort ett bidrag till Sunday Sketch with Brenda hos CTK.

Jag har använt både Main Kit och Add on Kit från Augusti här :)


Fotot är på skuggan av Arvid och mig här i sommar när vi tog, som Astrid säger, "en liten promenad". Arvid höll mig så fint i handen och det blev en så läcker skugga på gruset som jag fotade.

Skissen som jag följde TROGET!! :)

Sept Guest Sketch

Lite detaljer...




Har lagt till lite sytråd , symaskins söm, häftklammer och Colorbloom Spray från mitt eget lager :)

Ha nu en bra dag så här mitt i veckan!!

Tack för att du tittade in här idag :)

Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Du förgyller min morgon som vanligt med en såå fin layout i ljuvliga färger! Gillar! Och du, grattis till vinsten hos MCS, du är välförtjänt i en riktig flow...... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du förgyller min dag Christel! Tack! Ja tänk att jag hade sån tur att vinna lotten med det fina kitet hos MCS!!! Såå kul!! Minns att du sa att det var så gediget med mycket i så jag hoppas det är så nu också :-) kram Anna :-)

      Radera
  2. What a neat way to use up the month tab! And the little triangle puffy shapes? I really like how you have created a pattern with them! Love that photo! Such a fun one!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Lizzy :-) The triangle things is enamel shapes, tiny ones:-) Hugs Anna

      Radera