lördag 19 september 2015

Stuck?! Sketches September 1st & Scrap Our Stash

Hej!

If you dont use swedish please use the translate tool at the right column  :)

Här om dagen gjorde jag en tolkning av den första skissen hos Stuck?!
En härlig skiss, som alltid, som jag vred på lite och gjorde i 8.5x11 formatet.
Dom har ett samarbete med Scrap Our Stash där du ska ha med saker ur ordet "LAYERS". 
Jag har gjort ett tappert försök då du ju även måste veta vad allt man använder heter på engelska...
I övrigt blir den här layouten en liten fortsättning på en annan layout jag publicerade tidigare i veckan till Veckans Skiss.


Den här härliga synen mötte jag en dag när jag hämtade Arvid på förskolan :)
Iklädd blöja och stövlar lekte alla barnen lyckligt med vatten med mycket skum och bubblor!!
Det var GLÄDJE!!
Dom blå bubblorna är en die jag lånat av min vän Carina , Tack!!
Tyckte dom passade bra här :)
I övrigt är allt från mitt August kit från CTK. Tjatar på med det nu men det går ju att variera massor så det blir inte tråkigt alls, tycker jag iallafall :)

LAYERS:

L: Label
A: Arrow formed enamel shapes, the word AUG. on my date stamp
Y: Yellow color on one papers
E: Enamels, Epoxy word Hello
R: Random splatters of mist
S: Stiches

Lauras skiss...








Ja då har jag gjort ett tappert försök att redovisa min läxa :)
Roligt att få tänka till lite ibland, iallafall när det handlar om scrap!!

Hoppas helgen har börjat bra och att den ska fortsätta så :)

Tack för titten!!

Kram Anna :)









33 kommentarer:

  1. FUN page.....kids just ADORE playing with water and bubbles. That circle die really caught my eye. It really is perfect for your page!!!

    SvaraRadera
  2. Awesome layout! Love the layering and embellishment cluster! Thank you for playing along with Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  3. Awesome layout! Love the layering and embellishment cluster! Thank you for playing along with Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  4. Så fin LO. Härligt foto och färger och "mina" bubblor passade jättebra in här. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga Du♡ Nu blev jag så glad! Och tack igen för bubblorna :-) Kram Anna

      Radera
  5. Beautiful layout Anna! Love all your amazing details. That die is fabulous! Love how you adapted the sketch for you layout! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  6. Such a pretty page, love the pops of gold and the "bubble" die cuts! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  7. WOW! Love this page! The blue circles, the bright HAPPY Title, the pops of gold.... and the photo is super SWEET! Thanks for playing along with us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Thanks so much Sherri!! Hugs Anna :-)

      Radera
  8. Jättefin och ett roligt minne, vattenbubblorna är ju helt perfekta här också är det så mycket läckert att titta på och jag säger det igen, de där ljusa layouter du får till är helt underbara. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom var för söta med sina blöjor och stövlar :-) Kom ihåg att jag hade dom bubblorna i en påse någonstans och jag hittade dom otroligt nog också :-) Tack snälla för dina fina ord som värmer och betyder MASSOR! !! Kram :-)

      Radera
  9. This is so adorable, Anna! I love the cute photo and your interpretation of the sketch! And your creative use of the items in your stash is awesome!!!!! Thank you so much for joining us at Scrap our Stash this month!

    SvaraRadera
  10. This is such a fun and adorable page! Great job with the word challenge!! Thank you for joining us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  11. What a awesome and adorable page. Love the details, stash used, and cute pic. Great sketch! Thanks for your entry in our challenge at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much dear Rachelle! Hugs Anna :-)

      Radera
  12. Hi this is tooo cute! Fab colours and great stash used. Thank you for joining us at SCRAP OUR STASH x

    SvaraRadera
  13. Adorable layout! Love the photo and cute details! Nice work with the sketch and stash challenge. Thanks for linking up @ SOS!!

    SvaraRadera
  14. Love all of the fun little details on your layout.Thanks for joining us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  15. so cute! love that picture! I always love how you place your embellishments! Kate (SOS)

    SvaraRadera
  16. Such a lovely layout. Love every elements you've added. Thank you for joining us at Scrap Our Stash.

    SvaraRadera
  17. Awesome job on the layout! Thank you for participating in the challenge with Scrap Our Stash!

    SvaraRadera