söndag 27 september 2015

Citrus Twist Kits - Sunday Sketch with Christin

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Igår kväll i sista minuten gjorde jag ett bidrag till CTK Sunday Sketch with Christin.
Det blev ett färgglatt födelsedags kort :)
Har använt mig av spillbitar från August Main och Add on Kits.


Gillar den här färg kombinationen massor!!!
Har som vanligt farit över med symaskinen och lite stänk av färg.

Skissen jag tolkat (troget)...





Tycker budskapet är rätt bra också , om du unnar dig något gott ibland så ångra inte det!!

Hoppas du får en härlig dag!!
Här skiner solen och set verkar bli en mysig höstdag :)

Tack för idag !!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort, gult/rosa det är finfint ihop, håller på med en sådan layout just nu. Undrar om du vänder dig till mig just nu med budskapet? Haha! Härligt alltihop! Skönt att ni också har haft fina dagar, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja jag vänder mig till oss båda två kanske , haha!! Ha det gott kära du!! Kram Anna :)

      Radera