söndag 6 september 2015

Scrap och Ting - Månads utmaningen

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Hos underbara Scrap och Ting pågår en utmaning där du ska tolka en jättemysig och lite klurig skiss som Jenny själv har designat. 
Hon kan ju allt den kvinnan...:)

Såhär blev slutresultatet för mig....



Underbara papper från Simple Stories kit, "I Am," som jag köpt hos Jenny.
Dom virkade hjärtana har jag faktiskt knåpat ihop själv!! 
Enamel Shapes också köpt hos Jenny, så även paljetterna i turkosa toner :)

Den mysiga skissen som jag vred en aning på...


Ja då!! det kommer några närbilder också ;)


Den fina titeln är tryckt i mitt bakgrunds papper från kitet.
 Min journaling är ,"du är du och du duger ".
 Det vill jag skicka med våra barn i livet, det är så lätt att glömma bort denna enkla sanning....


Har använt mig av 3d tejp på nästan alla rutor för att få lite mer djup i layouten.


Av min dotter fick jag en gammal "Tag" eller lapp som satt på ett tyg hon köpte på Erikshjälpen och den fick genast ett nytt liv här på min layout.

Häng på ni också på den här härliga utmaningen, jättefint pris i form av presentkort på etthundra kronor!!
 Det finns så mycket underbart vackra ting hos Jenny så dom går åt snabbt ;)

Ha en skön söndag där du är!
Här skiner solen och det ser ut att bli en härlig höstdag :)

Tack för idag!!

Kram Anna :)





6 kommentarer:

  1. Men Anna, såååå fiiin! Jag älskar den! Jag kan inte ens nämna något särskilt för allt är så BRA. Jag som funderat på den fina skissen blir helt ställd, men vilken inspiration du ger. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!!!! Snälla gulliga du!!! Det behövde jag höra nu :-) Du gör mig alltid så glad! Spännande att se vad du hittar på med den. Något fantastiskt är jag säker på! Kram

      Radera
  2. REALLY interesting sketch! You've done a wonderful job on it....loooove the gold - no surprise there. And you crochet as well????!! Talented girl, you are! I love how you've used the circles inside the squares, too.....I really like this one. New fave!!

    SvaraRadera
  3. Som vanligt är du så idé rik och påhittig och får allt på rätt plats:-)
    Jamen visst är kittet härligt och användbart:-)
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lillevi!!! Du gör mig så GLAD :-) Kram Anna :-)

      Radera