lördag 5 september 2015

Veckans Skiss #75

Hej!

Jag har som alltid (nästan iallafall) gjort en tolkning av skissen hos härliga och alltid inspirerande Veckans Skiss.

Den här veckan har min vän Christel gjort en så läcker skiss som jag tolkat.
Jag inspirerades även av en layout jag sett hos Emma Wood.
Helt perfekt skiss för att göra slut på dom sista ( bara smulor kvar nu) bitarna av mitt  July Citrus Twist Kit :) Tack!!


Allt kommer från kitet, även pappers påsen som fick bli fotomatta :)
Foto på Arvid med en god vän till oss, en underbar och fin tjej!!

Christels fina skiss...






Tack bästa Veckans Skiss för er aldrig trytande vilja att inspirera och dela med er!!

Ha en skön lördag nu kära ni!!

Tack för idag :)

Kram Anna :)


10 kommentarer:

  1. This is stunning Anna! Your pages are just brilliant!! Love :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are the best!!! Thanks heaps!!!! ♡

      Radera
  2. Vilken härlig rad med olika papper du fått ihop också påsen, kul. Du vågar prova lite annorlunda, alltid så överraskande och fint. Dom där runda "sakerna" är ju så läckra, Som vanligt har du gjort en suverän tolkning av VS, tack för det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja din skiss var som gjord för mina små skräp bitar från kitet. Vad glad jag blir att du gillar den, det är ju liksom din!! Tack för inspirationen ♡ Du är så otroligt duktig! Kram :-)

      Radera
  3. Härlig tolkning av Christels fina skiss! Många härliga papper har du fått med! Fint! tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa du är så gullig och snäll!!!! Kram

      Radera
  4. Vilken läcker tolkning!!! Jag gillar att du fått men alla olika papper. Supersnyggt!!
    Tack för att du är med och tolkar hos VS.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara Maria!! Det värmer gott det du säger!!! KRAM Anna :)

      Radera
  5. Anna, you turned those scraps into something beautiful. Love your work!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Karen!! Thanks so much <3 You really made me happy Now :) Hugs Anna :)

      Radera