måndag 28 september 2015

Challenge YOUrself - Note to Self

Hej!

 If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :) 

Nu har jag äntligen tagit mig tid att tolka månadens skiss och orden "Note to Self" hos Challenge YOUrself .

Faktiskt tyckte jag det var lite klurigt men till slut beslöt jag mig för att bjuda på ett layout med ett foto på mig där jag inte alls är till min fördel, MEN vem bryr sig ?!
Så det fick bli min journaling, "Fånig min och dubbel hakor, Vem bryr sig?!" :)


Jag har frossat i mitt nyss hemkomna CTK September Main kit som innehåller ljuvliga softa men glada färger, YAM!!

Skissen...som jag vred på en aning :)


Några detalj bilder...


Härliga die cuts och puffy stickers... :)


Ett kluster av ännu flera diecuts = gillar massor!!


Åh!! älskar dom här härliga bokstäverna!!
Jag har i vanlig ordning lagt till lite symaskins söm och stänk av färg men faktiskt inga enamels... fick bli några puffy stickers istället :)

Då hade måndagen redan gått och jag hoppas veckan börjat bra för er!!

Jätte roligt att du hälsade på hos mig en stund idag!!

Ha det gott!!

Kram Anna :)




20 kommentarer:

  1. Åh, men där kom den, layouten som jag kan sitta och dregla över, så härlig med alla lager och de softa mjuka färgerna, jag gillar denna massor, så lyckad på alla sätt. Och, du, du är så fin och det är så BÄST med de naturliga fotona! Jag vet inte om jag vågar visa min nu, det är ett tag sedan jag tolkade, måste nog kolla! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju så otroligt gullig Christel!!! TACK ♡ Klart du vågar visa dig! Du är så fräsch och fin !!! Tack för att du alltid gör mig glad:-) Kram

      Radera
  2. Vad finns det att inte gilla!!! Gillar allt men speciellt färgerna och hur du gjort med fotot. Fått ordning på skrivaren eller blev det en ny? :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulle Dig ♡!! Du gör mig så glad :-) Jo jag har fått fart på den med nya patroner MEN färgerna blir inte bra. Det lilla fotot har dom rätta färgerna för det hade jag innan men det stora är inte bra... så det blir en ny snart! !! TACK för dina fina peppande ord♡ kram

      Radera
  3. I LOVE your layout, Anna! The photo with YOU in it is absolutely fabulous! I love what you did with the photo and how you interpreted the sketch, too! Your layout is fun, fresh, and very pretty! Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month!

    SvaraRadera
  4. LOL @ double chins! Love it! Love the layering of your photo and the papers are perfect! Great take on the sketch. Thanks for joining in with us at Challenge YOUrself

    SvaraRadera
  5. How CLEVER you are, popping the small photo on the large one like that. It works SOOO well!!! I didn't do this one....just ran out of time....and yup, I can imagine you wallowing in your new kit. Sigh. Now, when you make that visit...bring it with, OK??!!!LOL!!! My favest bit is that heart cluster. It REALLY looks great:))

    SvaraRadera
  6. happy colors and happy papers-love this! It's boring when all photos are perfect-it's only important that YOU be in them! Love that it's clean lined but full of little embellishment treats :) Kate (Challenge YOUrself)

    SvaraRadera
  7. Oooo, I like so much about this: the layered photos and the clean fresh look for starters.

    SvaraRadera
  8. Härlig tolkning av skissen! Färgsprakande och detaljrik, snyggt! Tack för att du är med och tävlar med oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så gullig! Tack snälla Åsa :-) kram

      Radera
  9. Oh Anna! I love your scrappy style! Your layouts are always so inspiring! Thanks for playing along with us again this month at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera
  10. Amazing layout and love that photo :) You looks so happy and beautiful :) Thanks for joining in at Challenge YOUrself :)

    SvaraRadera