tisdag 29 september 2015

Stuck?! 15th - SMILE

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har varit ute i sista minuten förut men NU är jag verkligen det :)
Jag hann precis göra en tolkning till Stuck?! 15th och fota den innan det blev för mörkt!

Även idag har jag använt mig av mitt September Main Kit från CTK.


Titeln har jag lånat in från det som är kvar av mitt August Main kit :)
Fotot är på våran fina Arvids ljuvliga leende.... 
Ända sedan den dagen han föddes har han allt som oftast haft ett leende att bjuda på.

Skissen, som jag spegelvände för att det passade mitt foto bättre...


Detaljerna... :)





Ja det var vad jag hade att erbjuda idag !!

Hoppas ni haft en underbar dag så här mitt i veckan :)

Tack för titten!!

Kram Anna :)




8 kommentarer:

  1. Vilken underbart fin layout, jag har snart inga ord längre för hur mycket jag gillar dom, denna är så vacker och har så mjuka fina färger. Jag blir så glad av det du gör Anna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger bara TACK ♡ Dina heja på ord lyfter mig!!! KRAM ♡

      Radera
  2. Anna, this is just gorgeous! I love, love, love it. Everything is amazing and perfect! Well done! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  3. Gorgeous layout, one of my favorite color combination! And I really love the perspectives on the photo. Thanks for playing along at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Hans leende! Jag saknar det. Jattefin layout, alla detaljer, perfekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snaaart får vi träffas igen!!! Tack snälla du för dina fina ord ♡ Kram

      Radera