torsdag 3 september 2015

Citrus Twist Kits - Sunday sketch with Emma

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag fortsätter med en till layout jag gjort med mitt main kit från Citrus Twist Kits.
Det är min tolkning av "Sunday Sketch with Emma"


Det är en trä struktur på det vita CS som är min bakgrund. 
Roligt med lite olika strukturer tycker jag :)
Fotot är från nu i sommar när Arvid tar pappas hand och går över bron i lekparken. 

Jag har vridit lite på skissen annars har jag nog följt den som den är ....


Som vanligt har jag några närbilder också...


Gillar det här ljust turkosa nätet under fotot, lite nytt för mig iallafall :)


Såhär i efterhand önskar jag att jag skrivit min journaling med skrivmaskinen men nu sitter den där... Ett minne för barnen :) Det är ju en av anledningarna att vi håller på, eller hur?!

Ja då har vi redan torsdag, snart helg IGEN!!!
Det går ju så fort :)

Tack för att du kikade in hos mig idag, ha det gott!!

Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. Ojoj, så fantastiskt fin, kompositionen är bara så bra och vilka ljuvliga papper i det där kitet, jag älskar allt det där ljusa. Ett sånt fint foto du har fångat också och jag tycker att din handskrivna journaling passar så bra, ångra absolut inte det. Fint med nätet också, har jag inte heller sett tidigare. Vad du inspirerar Anna, tack! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!! Tack så jättemycket för din uppmuntran!!! Betyder så mycket ♡ kändes som jag var ute på lite djupt vatten med den här innan jag fick ihop det sista.... Kram

      Radera
  2. love how effortlessly you used the papers to create that triangle arrangement. made my pattern-paper loving heart go pitter patter. I think your hand journaling makes it even better - more personalised.

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so sweet Sandy!!! Thanks so much!!! Made my day ♡ Hugs Anna :)

      Radera
  3. The wood shapes...and the one with the enamel dot on it! Fabulous touch.....I really love that paper with the little turquoise crosses on it. Cute! That photo is sooooo sweet! And I reckon your hand writing is really important to have on the LO. It's part of 'us'! You are using your kit beautifully. I'm drooling from afar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww Lizzy!!! Thank you♡ you know how to make me smile :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  4. Beautiful layout! Love how soft it is and the mix of papers that you used!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Michelle you really make me so happy ♡ Hugs Anna :-)

      Radera