torsdag 26 maj 2016

You Color my World hos En liten Butik

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag visar jag det här kortet, eller en "tag" är det väl närmare bestämt, hos En Liten Butik.
Det är "pippi" tema den här veckan, alltså pippi som i fågel och inte Pippi Långstrump.
Som ganska ofta har jag gått loss med färgerna även här.

Jag bjuder på en liten smyg-titt här så får ni gärna hoppa över till En Liten Butik och se lite mer och få lite mer info om hur jag har gjort :)


Tack snälla för att du hälsade på hos mig idag, det gör mig så glad!
Lämna gärna ett spår, här eller hos En Liten Butik,så blir jag alldeles extra glad :)

Ha det gott tills vi ses igen!
Kram Anna :)



2 kommentarer:

  1. Så läcker och färgglad, du sticker ut med dina inlägg där Anna! Det är alltid såå roligt att se vad du gör. Go on! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara Christel♡ Du gör mig så GLAD!!!:) KRAM

      Radera