lördag 14 maj 2016

Veckans Skiss #108

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag fick jag lite tid vid scrapbordet så då passade jag på att göra en tolkning av Åsas snygga avskalade skiss hos Veckans Skiss!
Det ska verkligen mycket till innan jag missar en tolkning där faktiskt :)


Ett kollage jag gjort av foton på våra småttingar som går "all in" då dom spelar ett bilspel på WII.
Det är lite svårt men dom gillar det ändå, haha!!
Jag har använt papper från mitt april kit från Citrus Twist Kits här, gillar det gula och turkosa tillsammans här.

Här kommer Åsas läckra skiss..





Ja det var mina små WII spelande älsklingar :)

Nu väntar Eurovision finalen och godis mys!!

Ha det gott så ses vi snart!!
Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Underbart fin tolkning som alltid, alltså jag börjar bli mer och mer förtjust i gult, det blir så ljust och glatt på något sätt. Fast antagligen är det dina layouter som utstrålar detta. Tack för tolkningen hos VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du alltid orkar ge mig alla fina positiva ord <3 Dom betyder mer än du kan ana!!! Ska försöka tänka på dom så kanske min scraptorka ger vika snart :) Eller så är det bara att ta att det är ups and downs, haha!! Ja gult lyser upp och sen har det varit mycket just gult och lite mint/turkos med nu i mina kit... Tack igen för dina fina ord <3 Kram Anna

      Radera
  2. Love that you add the closeups so I can see the layers and details - this color combo is one of my faves....& I spy a little stitching too. Really lovely page:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much my dearest Lizzy!!! Anna xo

      Radera
  3. Härligt tolkning av Åsas skiss. Gillar det gula som verkligen ger solsken och glädje till din LO. Tack för att du alltid är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla gulliga Carina 💚 Kram Anna

      Radera
  4. Tack för skissberömmet! Snygg tolkning av min skiss! Gillar verkligen den här blekblå/gröna färgen. Härliga detaljer som vanligt! Tack för ditt trogna medverkande i våra skissutmaningar hos Veckans skiss! Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Gillar !! Fint med det ljusa och alla detaljer.

    SvaraRadera