onsdag 25 maj 2016

Veckan Skiss #110

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja vi ha ju en ny vecka och igår  kom det en ny skiss hos Veckans Skiss.
Jag vred på den och spegelvände lite och så har jag gått loss med en hel massa bokstäver i en LÅNG titel.
Har lite pippi på "kloka ord" just nu...
Det här hoppas och tror jag för vår lilla Astrid för hon har ständigt nya planer och drömmar.


Ett foto från i vintras på Astrid ute i snö högen utanför huset.
Jag har använt underbara papper och dekorationer från Bella blvd Illustrated Faith "She Blooms"
Bokstäverna är en salig röra av olika Thickers från American Crafts.
Fick den ide´n av min scrap vän Emma. 

Skissen som jag då vridit och grejat lite med :)






Ja lite sytråd naturligtvis....

Nu har jag gjort min tolkning och nu är det din tur tänkte jag, eller hur?! :)

Tusen tack för titten här idag!
Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Nämen, vilken härlig layout och kul tolkning av skissen. Ett praktexempel på att man kan vrida och vända på skisser och tolka på sitt sätt. Vad fint med pappret som du delat på och sytt på, PL kortet med gem och ja alltihop är så fint! Glatt och härligt såhär på morgonen och tack för tolkningen hos VS! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja här blev det lite utanför ramarna :) kram

      Radera
  2. SNYGGT!! Så smart att blanda bokstäver från olika. Jättebra tips när det börjar sina på vissa bokstäver (måste jag också våga prova) Tack för att du alltid tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) ja man samlar ju på sig en del rester av bokstäver liksom; ) kram

      Radera
  3. This is GORGEOUS Anna!!! Your version is 100000 times better! And I always love how you add thread to your pages, every time I try it looks so out of whack. You'll have to teach me one day! ;) That title is perfect too. You're so talented my dear friend! xo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much sweet Emma ♡ You are way too kind!! But I love you for that :) Anna xo

      Radera
  4. Snyggt Anna, så smart att återanvända bokstäver så där. Nu blev jag inspirerad att försöka hinna med en LO jag med !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Gunilla! ♡ Du är så gullig och du gör mig alltid så glad! Ja ģör en tolkning du också! Nuu kör vi :) Kram Anna :)

      Radera
  5. Snygg tolkning av skissen! Fina färger och kul med den långa "titeln". Tack för ditt trogna tolkande av VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad du är snäll Åsa ♡ kram

      Radera